سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۸ راه روستایی در طالقان بهسازی و آسفالت شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان البرز از تکمیل بهسازی و آسفالت هشت راه روستایی در شهرستان طالقان خبر داد.

علی زندی فر روز یکشنبه در آیین افتتاح پروژه بهسازی راه ارتباطی روستای خچیره شهرستان طالقان گفت: یکی از طرح های شاخص روستایی استان البرز جاده خچیره به طول ۴.۵ کیلومتر بود که پس از ۵۰ سال بهسازی و آسفالت شد.
وی بیان کرد: بهسازی و آسفالت این جاده از مطالبات دیرینه روستائیان بود که با اهتمام اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای محقق شد این پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال از محل منابع استانی اجرا و به بهره برداری رسید.

مدیر کل راهداری البرز در ادامه به دیگر پروژه‌های اجرا شده در شهرستان طالقان اشاره کرد و افزود: روکش آسفالت محور‌های روستایی کش، هرنج، نویز و کوئین و قسمت‌هایی از محور‌های شهرک طالقان به روشنابدر، باریکان به میناوند و میراش در شهرستان طالقان در مجموع به طول هفت کیلومتر به پایان رسید.

وی گفت: همچمین عملیات درزگیری محدوده ابتدای محور قدیم طالقان و روکش آسفالت محور قدیم شهرک طالقان حد فاصل گردنه محدوده زیدشت به طول سه کیلومتر انجام شد اکنون عملیات بهسازی و روکش آسفالت محور‌های روستایی امیرنان به کذالک، انگه به کجیران، آسکان، گته ده به گراب، اورازان و ناریان نیز توسط اداره کل راهداری البرز در دست اقدام است.

وی، مرمت پل روستای جوستان (بالا طالقان) و احداث دیوار در مقطع آسیب دیده از سیل (محور جوستان به گراب) نیز از دیگر پروژه‌های در دست اقدام برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.