سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

مهوش صبرکن: تکرار جشن مهر سینمای ایران لازم است

مهوش صبرکن بازیگر کشورمان درباره برگزاری جشن‌هایی مانند مهر سینمای ایران گفت: تکرار این نوع جشن‌ها و جشنواره‌ها لازم است.

مهوش صبرکن بازیگر سریال‌های تاریخی و اجتماعی در پاسخ به این سوال که آیا جشن مهر سینمای ایران برای سال‌های دیگر هم برگزار شود، و این جشن چه آوردی دارد؟ گفت: هر نوع برنامه‌ای باعث می‌شود هنرمندان در هر خطه‌ای به هم نزدیک شوند. زمانی‌ می‌شود که هنرمندان سال‌ها یکدیگر را ندیده‌‌اند اما در جشن‌ها و جشنواره که شرکت می‌کنند یکدیگر را می‌بینند، این کوچک‌ترین مزیت برگزاری جشن‌هایی مانند مهر سینمای ایران است.

وی ادامه داد: در بحث تشویق، چه کسی از تشویق خوشش نمی‌آید؟ یک بچه خردسال هم با یک بسته مدادرنگی خوشحال می‌شود. پس تشویق نه‌باید تنها مادی باشد، هم اینکه  به یاد هنرمند هستند و با برگزاری جشنواره‌ها می‌دانند که قدردان زحماتشان هستند خوب است چراکه چنین اتفاقاتی باید رخ دهد و با کنج خانه نشستن چنین مواردی اتفاق نمی‌افتد.

وی افزود: تکرار این جشن‌ها لازم است و امیدوارم خداوند به دست‌اندرکاران جشنواره‌ها قوت دهد تا بتوانن به همه هنرمندان و پیشکسوتان همه هنر‌ها در هر خطه‌ای کمک کنند.

 صبرکن از شرایط اخیر خود و حضور در پروژه‌های مختلف گفت: اخیرا چون از کوه سقوط کرده‌ام و در پایم پلاتین بود و مجبورم به دلیل مشکلاتی آن پلاتین را از پایم دربیاورم، ۴ هفته است که پلاتین را از پایم در آورده‌ام. لذا کار جدیدی نگرفته‌ام؛ اما اگر خداوند یاری کند، کار خوب، تاکید می‌کنم به کار خوب جواب می‌دهم.

وی در توضیح حادثه‌ای که برایش رخ داده بود گفت: با بچه‌های محیط زیست در جاده چالوس عباس آباد برای پاکسازی رفته بودیم‌. متاسفانه در سرازیری دریاچه ولشت زمین خوردم و قوزک پایم‌ خورد شد و منجر به استفاده پین داخل قوزک و یک میله دیگر در اطراف آن شدم اما متاسفانه چون به پایم نساخت آن را درآوردم.

خبرنگار: زهرا بالاور

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.