سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر صنعتی در مازندران

فرمانده انتظامی مازندران از متلاشی شدن باند سازمان یافته قاچاق مواد مخدر صنعتی در استان خبر داد.

سردار حسن مفخمی شهرستانی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت باند سازمان یافته و شبکه اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در استان مازندران و یکی از استان‌های همجوار، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت. 

او با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از شناسایی ۸ عنصر اصلی و سرشبکه توزیع مواد مخدر صنعتی در استان خبر داد و افزود: ماموران در ادامه تحقیقات موفق شدند، ۵ عنصر اصلی این شبکه را در عملیاتی ضربتی در استان مازندران دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی مازندران با عنوان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس مبارزه با موادمخدر استان، ۳ عضو اصلی این باند سازمان یافته که در یکی از استان‌های همجوار فعالیت داشته اند، شناسایی و با هماهنگی قضایی در ۳ مرحله عملیات جداگانه دستگیر شدند.

او از کشف ۳۱ کیلوگرم شیشه به همراه یک کیلوگرم هروئین در این عملیات خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در قالب ۴ تیم عملیاتی موفق شدند در مجموع ۱۷ متهم به تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی را که از اعضای این شبکه سازمان یافته بودند، دستگیر کنند.

سردار مفخمی شهرستانی از توقیف ۹ خودرو در این عملیات خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.