سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مطالبات داروخانه‌های سرپایی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی زنجان پرداخت شد

مدیر درمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: مبلغ ۱۲۲ میلیارد ریال از مطالبات داروخانه‌های خصوصی و دانشگاهی سرپایی مربوط به سهم این سازمان از اسناد خردادماه داروخانه‌ها پرداخت شد.

امیرعباس جراحی علمداری با بیان اینکه مطالبات داروخانه‌های سرپایی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی زنجان پرداخت شد گفت: مانده مطالبات این مراکز با تامین نقدینگی ظرف روزهای آتی پرداخت خواهد شد.

وی اضافه کرد: سایر مطالبات معوقه مراکز طرف قرارداد دولتی و خصوصی نیز پرداخت و به‌روزرسانی می شود.

به گفته این مسوول، هم اکنون ۵۷ پزشک عمومی، ۱۲۹ متخصص، ۱۰ دندانپزشک، ۱۶۷ داروخانه، ۱۶۰ مرکز پاراکلینیکی مانند رادیولوژی و آزمایشگاه و ۳۲ درمانگاه خصوصی و دولتی، ۱۵ بیمارستان شامل ۱۰ دانشگاهی، ۲ غیر دانشگاهی، سه کلینیک و ۲۳ درمانگاه دانشگاهی و در مجموع ۵۹۴ موسسه پزشکی طرف قرارداد تامین‌ اجتماعی استان هستند.

این مسوول ادامه داد: هم اکنون ۶۳۲ هزار نفر از جمعیت استان زنجان زیرپوشش بیمه تامین اجتماعی هستند که از این تعداد ۳۹۵ هزار نفر در شهرستان های زنجان و ایجرود، ۱۱۸ هزار نفر در ابهر و ۴۴ هزار نفر در شهرستان خرمدره،۴۱ هزار نفر در شهرستان خدابنده،۱۹ هزار نفر در شهرستان ماهنشان و ۱۵ هزار نفر در شهرستان طارم حضور دارند.

مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان خاطر نشان کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت‌مندی بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان در شهرهایی که سازمان فاقد مرکز ملکی است طبق قرارداد با دانشگاه علوم پزشکی، هزینه بیماران بستری به صورت کاملا رایگان انجام می شود.

وی یادآور شد:خدمات سازمان در بخش سرپایی از طریق درمان غیر مستقیم و خرید خدمت از مراکز طرف قرارداد به بیمه شدگان ارائه می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.