سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معنویت،بصیرت و تحصیل علم، سه شاخصه مهم دانش آموزان شهید دفاع مقدس

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در مراسم تجلیل از دانش آموزان طرح شاهد گفت: معنویت ، بصیرت و تحصیل علم ، سه شاخصه مهم دانش آموزان شهید دفاع مقدس که باید سر لوحه قرار گیرد.

مراسم تجلیل از دانش آموزان برگزیده طرح شاهد و ایثارگر با حضور امام جمعه، مدیر آموزش و پرورش خوی،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین در محل کانون پرورشی فکری کودک و نوجوان برگزار شد. 

حجت الاسلام قاسم خانی امام جمعه خوی در این مراسم گفت: معنویت شاخصه اول دانش آموزان شهید دوران دفاع مقدس بود که ایشان از سوی خداوند مورد عنایت ویژه بودند.
وی افزود: مطالعه خاطرات که از دانش آموزان شهید به یادگار مانده مبّین این موضوع می باشد که معنویت در بین شهدا خصوصا شهدای دانش آموز موج می زد و معنویت و انس با امام عصر(عج) نیاز امروز برای رهایی از دغدغه ها و دل مشغولی های روزمرگی است. 

قاسمخانی گفت: شاخصه دوم دانش آموزان شهید که از اهمیت خاصی برخوردار بوده بصیرت و اگاهی این عزیزان بود ، امروز نیز دشمن با روایت های دروغین و جنگ رسانه سعی در تغییر افکار عمومی از بین بردن ارزشها و فرهنگ کشورها دارد. 

امام جمعه خوی اظهار داشت: یکی از دلایل مهم وقوع عملیات طوفان الاقصی،طرح ریزی نظم نوین جهانی از سوی رژم غاصب که از آن با عنوان آی مک نام برده شده، بود که این رویا با این عملیات باطل شد. 
وی اضافه نمود: عملیات طوفان الاقصی، طرح های رژیم صهیونیستی علیه فلسطین را درهم شکست و خطرناک ترین طرح تل آویو برای عادی سازی روابط با کشورهای عربی ناکام ماند. 

قاسم خانی در پایان سخنان خود گفت: تحصیل علم شاخص سوم دانش آموزان دوران دفاع مقدس بوده و نخبه بودن و حضور پررنگ در صحنه های علمی برتر دنیا جهاد امروز دانش آموزان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.