سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نام نویسی غیرحضوری دانشجویان دانشگاه هرمزگان

نام نویسی غیرحضوری دانشجویان ورودی جدید دانشگاه هرمزگان از دیشب آغاز شده است.

رئیس دانشگاه هرمزگان گفت: دانشجویان برای نام نویسی می‌توانند به نشانی اینترنتی hormozgan.ac.ir مراجعه کنند.

ظهیری نیا افزود: نام نویسی حضوری دانشجویان هم از دوشنبه ۲۳ مهر، براساس حروف الفبا آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۶ ماه جاری ادامه دارد.

وی گفت: در سال تحصیلی جدید هزار و ۴۸۳ تن در رشته‌های مختلف کارشناسی دانشگاه هرمزگان پذیرفته شده اند که از این شمار ۶۴ درصد خانم و بقیه مرد هستند.

رئیس دانشگاه هرمزگان با اشاره به اینکه کلاس دانشجویان جدید از شنبه ۲۸ مهرماه آغاز می‌شود افزود: با توجه به نیاز استان، در سال تحصیلی جدید ۹ رشته، شامل یک رشته کاردانی، چهار کارشناسی و چهار رشته کارشناسی ارشد به دانشگاه هرمزگان افزوده شد.

ظهیری نیا گفت: این رشته‌های جدید کاردانیِ تکنولوژی آبیاری، کارشناسیِ زیست فناوری - اقتصاد- مهندسی علم مواد و علوم و مهندسی صنایع غذایی، و کارشناسیِ ارشدِ مهندسی برق گرایش سیستم قدرت - علوم تربیتی گرایش آموزش و پرورش ابتدایی- برنامه ریزی درسی و هیدروانفورماتیک است.

حمیده خادمی کارشناس آموزش دانشگاه هرمزگان گفت: دانشجویان برای نام نویسی باید مدارک کپی شناسنامه و کارت ملی، عکس، گواهی موقت متوسطه، ریز نمرات، فرم ۶۰۲ و برای پسر‌ها مدارک مربوط با نظام وظیفه بهمراه داشته باشند.

هم اکنون پنج هزار و ۲۷۴ دانشجو در ۴۵ رشته کارشناسی، هفتاد کارشناسی ارشد و ۳۳ رشته دکتری دانشگاه هرمزگان مشغول به تحصیل هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.