سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازداشت عامل قتل مردی با ضربات مشت

رئیس پلیس آگاهی تهران از بازداشت عامل قتل مردی با ضربات مشت توسط کارآگاهان اداره دهم خبر داد و گفت: این جنایت در مولوی رخ داده است.

سردار علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: چندی قبل کارکنان بیمارستان بهارلوی تهران از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، مرگ مشکوک مردی را روی تخت بخش "ICU" گزارش کردند.

وی افزود: با اعلام این خبر، تیمی از زبده‌ترین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی ۶۳ ساله را مشاهده کردند که براثر ضربات مشت به سر به قتل رسیده بود؛ بررسی‌های اولیه نیز نشان می‌داد که مقتول در یک درگیری خیابانی قربانی جنایت شده است.

رئیس پلیس آگاهی تهران گفت: تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت که قاتل به‌خاطر ارتباط خارج از چارچوب مقتول با یکی از اقوام قاتل با او در خیابان مولوی درگیر شده، اما قبل از رسیدن پلیس از مهلکه گریخته است.

این مقام انتظامی افزود: بررسی‌ها همچنان ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان با توجه به سر نخ‌های موجود موفق به شناسایی متهم شدند و در عملیاتی متهم را دستگیر کردند.

سردار "ولیپور گودرزی" تصریح کرد: متهم در همان جریان تحقیقات ابتدایی به قتل آن مرد در مولوی اعتراف کرد و ماجرا را اینطور توضیح داد، مقتول با یکی از اقوام نزدیک من ارتباط مخفیانه داشت و این ماجرا را به دوستان مشترک‌مان در محله گفته بود، من خیلی عصبانی شدم و به او اعتراض کردم، اما فایده‌ای نداشت.

 این مقام ارشد انتظامی گفت: متهم ادامه داد، روز حادثه مقتول به من پیامکی فرستاد و در یکی از خیابان‌های جنوب تهران قرار دعوا گذاشت؛ به‌همین خاطر به آنجا رفتم و با یکدیگر درگیر شدیم که در این میان چند ضربه مشت به سرش وارد کردم و خیلی زود پا به فرار گذاشتم، چند روز بعد پس از اینکه متوجه شدم او فوت کرده است، خودم را معرفی کردم.

وی افزود: متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.