سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی طرح رژیم صهیونیستی برای تخلیه شمال غزه به دلیل مقاومت فلسطینی‌ها

یکی از کارشناسان امور رژیم صهیونیستی به ناکامی طرح‌های تل آویو در شمال غزه به علت ایستادگی ساکنان این منطقه اشاره کرد.

«عماد ابوعواد» تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی به خبرگزاری شهاب گفت: اشغالگران با انجام عملیات در شمال غزه و به ویژه اردوگاه جبالیا به دنبال تداوم جنگ هستند. نتانیاهو و کابینه او به دنبال این است که جنگ را طولانی کنند تا به اهداف تاکتیکی و راهبردی مورد نظر خود برسند.

وی افزود: اشغالگران با این حمله به دنبال خالی کردن شمال غزه هستند تا بتوانند واقعیت جدیدی را رقم بزنند و توافق جدیدی را بر فلسطینیان تحمیل کنند و فلسطینی‌ها را در جنوب محدود کنند. اشغالگران به دنبال این هستند که شمال غزه را تبدیل به منطقه حائل و چه بسا به مکانی تبدیل کنند که در آن شهرک سازی کنند.

این کارشناس در ادامه با اشاره به ایستادگی ملت فلسطین بیان کرد: این تحرکات از سوی اشغالگران آسان نیست و آنها توان خالی کردن منطقه را ندارند، زیرا فلسطینیان در خانه خود با صلابت ایستاده اند. آنها با صلابت‌تر از اوایل جنگ هستند و توان رویارویی و به چالش کشیدن اشغالگران را دارند.

ابوعواد تاکید کرد: اشغالگران به جنگ ادامه خواهند داد و به دنبال اجرای طرح‌های خود هستند، اما در نهایت شکست می‌خورند. در صورت پایان جنگ کابینه اسرائیل با چالش‌های سختی دست به گریبان خواهد بود. درباره اینکه چه گذشته و درباره نتانیاهو و علت شکست او و بسیاری دیگر از موضوعات کابینه باید پاسخگو باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
مگه میتونند در جایی که نه پناهگاه داره نه اب و غذاست نه مهمات و اسلحه با دشمن مقابله کرد ؟؟!
شوخی نکنید لطفا