سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ششمین دوره گفتمان‌های دینی در چهارمحال و بختیاری

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری ششمین دوره گفتمان‌های دینی در این استان همزمان با ۲۲ مهر، گفت: این دوره با حضور مبلغه‌های بین‌المللی در سطح استان اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام ابوالقاسم کاظمی اظهار داشت: این برنامه با محوریت معرفی نقش خانوادگی و اجتماعی حضرت معصومه (س) و روایت زیست مقاومت ویژه مدارس متوسطه دخترانه استان از امروز به مدت سه روز برگزار می‌شود.

وی افزود: در این دوره آموزشی استادان مبلغه شامل فاطمه هوشینو از ژاپن، زینب تاش از ترکیه، زینب پیروعلی از تایلند، شاهانه حسین‌آوا از آذربایجان و نور زهرا بینتی شمسوری از مالزی حضور دارند.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: این دوره آموزشی در مدارس متوسطه شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، لردگان، اردل، فلارد، خانمیرزا و کوهرنگ و مقر‌های دختران انقلاب سراسر استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به هجمه‌های جهان غرب به زن مسلمان یادآور شد: در دهه‌های اخیر با تبلیغات گسترده‌تری در این خصوص روبرو هستیم از همین رو اهمیت تبیین جایگاه و منزلت زنان در دین مبین اسلام روز به روز روشن‌تر می‌شود.

حجت الاسلام کاظمی تصریح کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران یکی از مسائلی که به طور جدی مورد بحث و توجه افکار عمومی ایران و جهان قرار گرفت موضوع زن بود، انقلاب اسلامی در فضایی به پیروزی رسید که مکاتب گوناگون و ایدئولوژی‌های سکولار مدرن هریک به فراخور مبانی و جهت‌گیری‌های خود نگاهی خاص به مقوله زن را ترویج و فرهنگ عمومی جوامع مختلف را تحت تاثیر این نگاه ساخته می‌شد، اما انقلاب اسلامی نگاهی نو و تحول‌آفرین را در این موضوع پیش روی بشریت قرار داد.

گفتنی است؛ سالانه گفتمان‌های متعددی از سوی اداره‌کل تبیغات اسلامی ویزه اقشار مختلف در این استان برگزار می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.