سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گشایش دومین دوره المپیاد فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در رامسر

آئین گشایش دومین دوره المپیاد سراسری فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور استاندار مازندران در رامسر برگزار شد.

دومین دوره المپیاد سراسری فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی با حضور نوری استاندار مازندران، سید شمش الدین حسینی نماینده مردم رامسر، تنکابن و عباس آباد، علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، اسماعیل پهلوان معاون همگانی اداره‌کل، جنتی رئیس اداره ورزش و جوانان رامسر و جمعی از مدیران و ورزشکاران برپا شد.

احمد گواری رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در حاشیه افتتاحیه دومین دوره المپیاد کشوری آمادگی جسمانی و تندرستی در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر گفت: برای دومین سال این مسابقات این بار در استان زیبای مازندران برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه، بهترین‌های هر استان در این مسابقات حضور دارند، افزود: اعزام تمامی تیم‌ها برعهده روسای هیات‌های شهرستانی بود و جمعیت خوبی از این مسابقات استقبال کردند.

رئیس فدراسیون آمادگی جسمانی و تندرستی در ادامه گفت: ۲۷ رشته زیر مجموعه این فدراسیون است که هرکدام از رشته‌ها جذابیت‌های خاص خودش را دارد و ورزشکاران زیادی را هم تحت نظر دارند.

گواری افزود: یکی از اهداف مهم فدراسیون آمادگی جسمانی از برگزاری این چنین مسابقاتی در کنار هم قرار گرفتن همه این رشته‌ها و افزایش دوستی‌ها است.

او گفت: امیدواریم این مسابقات آغاز این دوستی‌ها و پیشرفت باشد و انشالله خاطرات خوبی از این مسابقات در رامسر برای همه ثبت گردد.

شمس الدین حسینی نماینده مردم رامسر و تنکابن، عباس آباد هم در مجلس شورای اسلامی، در این آئین گفت: خوشحالیم که فدراسیون، مازندران را برای میزبانی از این مسابقات انتخاب کردند.

او خطاب به ورزشکاران و دست‌اندرکاران این مسابقات، افزود: تلاش کنید که در سایه یک رقابت سالم نتایج و رکورد‌های خوبی را ثبت کنید تا سبب رونق این رشته شوید.

حسینی گفت: ورزش همیشه در زندگی بشریت تاثیر داشته، اما این روز‌ها که همه درگیر فضای مجازی و سرگرمی‌های مجازی هستند اهمیت ورزش در خانواده‌ها بیشتر از قبل شده است.

او افزود: امروز همه ما والدین نگران سلامتی جسمانی فرزندان خودمان هستیم که به همین دلیل با توجه به شرایط موجود، مسئولیت این فدراسیون بیشتر می‌شود.

نماینده مردم رامسر و تنکابن، عباس آباد در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: امیدوار هستم که ۴ روزی که این المپیاد در شهرستان رامسر برگزار می‌شود ما شاهد این باشیم که جذابیت مضاعفی برای آینده این رشته ورزشی پرطرفدار و متنوع فراهم شود.

نوری استاندار مازندران در حاشیه آئین گشایش این المپیاد، گفت: استانی که در زمینه ورزش سرآمد کشور است و این نشان از همت بلند مردمانش، چون دماوند و وسعت نظر آنها، چون خزر و راست قامتی آنها، چون درختان هیرکانی است.

او با بیان اینکه، این استان یک استان مهمان نواز است، افزود: مردم مازندران هم رادمند هستند و هم سخاوتمند.

استاندار مازندران ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این رویداد، گفت: ورزش از قدیم به عنوان ابزار قدرت و سلطه بوده است. امروزه ما در ساخت جوامع نقش ورزش و رسانه را به طور جدی می‌دانیم که چقدر نقش آفرین است.

مقام عالی دولت در مازندران افزود: شما در ورزش آمادگی پیدا می‌کنید در مقابل دشمنانی که چشم به این خاک و سرزمین بسته‌اند می‌ایستید.

نوری گفت: اسرائیل یک کشور جعلی است. ما آنجا را موشک باران کردیم، رهبر ما با شجاعت نماز جمعه برپا می‌کند و رئیس جمهور ما به منطقه سفر می‌کند و مسئولان عالی رتبه ما در مناطق جنگزده حاضر می‌شوند. این افتخار است، ملتی که شهادت دارد ذلت ندارد. جا دارد ببالیم به این افتخارات.

نوری در پایان افزود: استان مازندران همواره پذیرای شما عزیزان در تمامی رشته‌های ورزشی است و امیدواریم با همکاری همدیگر شاهد موفقیت‌های بیشتر در ورزش باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.