سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش کارایی پایش مرزی با توسعه و بکارگیری فناوری‌های نوین

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور بر حفظ آمادگی و هوشیاری مرزبانان تاکید کرد و از افزایش پایش مرزی با بکارگیری فناوری‌های نوین خبر داد.

 سردار قاسم رضایی، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه پایش نوار مرزی استان کردستان در هنگ‌های سقز و بانه که قریب به ۳ ساعت به طول انجامید، اظهار داشت: هدف از پایش مرزی به معنای نظارت و ارزیابی وضعیت مرز‌ها به منظور شناسایی و سنجش آمادگی عملیاتی است.

وی افزود: سعی ما بر این است تا در این ماموریت از چند پاسگاه مرزی به صورت سرزده بازدید و وضعیت نیرو‌های نظامی، تجهیزات موجود و همچنین شرایط جغرافیایی و محیطی که می‌تواند بر عملیات‌های انتظامی تأثیر بگذارد را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم.

وی در ادامه و در توصیه به مرزبانان و لزوم حفظ هوشیاری این عزیزان تاکید و خاطرنشان کرد: با ارزیابی آمادگی نیرو‌های مرزبانی و منابع لجستیکی به منظور اطمینان از توانایی انجام وظایف سعی می‌کنیم در این بازدید نواقص موجود را مرتفع کنیم.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: تسهیل همکاری بین نهاد‌های مختلف امنیتی و نظامی برای افزایش اثربخشی عملیات‌های مرزی قطعا در بهبود امنیت و ارتقا امنیت تاثیر خواهد داشت.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، وی با تا کید بر پیشگیری از فعالیت‌های غیرقانونی از جمله قاچاق انسان، مواد مخدر و سایر فعالیت‌های غیرقانونی اضافه کرد: در تلاشیم تا با توسعه و به‌کارگیری فناوری‌های نوین مانند نظارت هوایی، دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های اطلاعات جغرافیایی، کارایی پایش مرزی را افزایش دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.