سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ساماندهی میوه‌فروشی‌های سیار در اردبیل آغاز شد

شهردار اردبیل از آغاز طرح ساماندهی میوه فروشی‌های سیار و وانت‌بار‌ها در شهر اردبیل خبر داد.

محمود صفری در جریان بازدید از تعدادی بازار محلی میوه و تره‌بار گفت: با انجام قرعه‌کشی و تعیین محل استقرار ۶۵۰ وانت بار واجد شرایط قرار شد فعالیت آنها در مکان‌های تعیین شده انجام شود.
شهردار ادبیل افزود: با صاحبان ۶۰۵ دستگاه وانت‌بار قراردادی را به امضا رساندیم تا از حضور در حاشیه خیابان‌ها، معابر و کمربندی شهر پرهیز کرده و در ۴۶ محل تعیین شده در پنج منطقه شهرداری اردبیل فعالیت خود را آغاز کنند.
او به عزیمت گشت‌های تلفیقی برای رصد فعالیت این میوه فروشی‌های سیار اشاره کرد و گفت: در روز اول شرایط بهتری را شاهد هستیم و امیدواریم در روز‌های آینده با استقرار کامل وانت بار‌ها از حجم ترافیک شهری کاسته شده و شرایط بهتری را در عبور و مرور و راحتی تردد مردم شاهد باشیم.
صفری افزود: در تعیین مکان‌ها به عنوان بازار محلی میوه و تره‌بار سعی شده تا امکان دسترسی مردم بهتر از گذشته بوده و شرایط مناسبی را در ساماندهی وانت‌بار‌ها شاهد باشیم.
او در ادامه تصریح کرد: این مکان‌های تعریف شده در مناطق مختلف متفاوت بوده به طوری که ما در مناطق پنج‌گانه از ظرفیت مکان‌ها و محل‌های با بار ترافیکی کمتر استفاده کردیم که نمونه آن منطقه گلمغان، شهرک سینا، کندروی وحدت، چهارراه حسینیه، پارک شکوفه‌ها، میدان توحید، خیابان بعثت، میدان ولایت و... است.
شهردار اردبیل گفت: قطعا پلیس در صورت عدم اجرای مصوبات با تذکر و برخورد جدی جلوی توقف وانت‌بار‌ها را در کنار جاده‌ها و خیابان‌ها گرفته و اجازه نخواهد داد تا دوباره با شرایط سخت تری در ساماندهی وانت‌بار‌ها روبه‌رو شویم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.