سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با پیگیری‌های دادگستری کرمان:

بالغ بر ۲ هزار میلیارد ریال مطالبات مراکز درمانی و دارویی از بیمه‌ها وصول شد

قویدل گفت: ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها از بیمه‌ها وصول شده است.

سید مهدی قویدل گفت: با پیگیری‌های دستگاه قضایی استان کرمان و تشکیل جلسات متعدد در دادگستری، ۲ هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال از مطالبات مراکز درمانی خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها از بیمه‌ها وصول شده است.

وی افزود: اداره کل بیمه سلامت در مجموع یک هزار و ۹۱۴ میلیارد ریال و اداره کل بیمه تامین اجتماعی نیز ۲۹۰ میلیارد ریال از مطالبات بیمارستان‌های خصوصی و دولتی و داروخانه‌ها را پرداخت کرده اند.

 معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان تصریح کرد: با هدف اجرای دستورات رئیس کل دادگستری استان کرمان در خصوص پیگیری پرداخت نکردن مطالبات مراکز درمانی استان کرمان و همچنین پیشگیری از ایجاد اخلال در روند خدمات درمانی به مردم، وصول بدهی بیمه‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

 وی بیان داشت: در این راستا ۲ جلسه تخصصی با موضوع بررسی علل پرداخت نکردن  معوقات بیمه‌های استان به مراکز درمانی با حضور نمایندگان مراکز درمانی خصوصی و دولتی، داروخانه‌ها و بیمه‌ها در تاریخ‌های یکم و ۱۵ مهرماه برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.

قویدل تاکید کرد: مدیران بیمه‌های استان بایستی طی ۲ ماه آینده، کلیه مطالبات معوق خود را به داروخانه ها، بیمارستان‌های دولتی و بیمارستان‌های خصوصی پرداخت کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.