سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل نخستین دوره لیگ مینی گلف کارگران قم

رئیس هیات گلف استان قم از تشکیل نخستین دوره لیگ مینی گلف کارگران استان خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور ۱۶ تیم و ۶۰ ورزشکار زن و مرد از دوم آبان ماه در باشگاه ارغنون قم آغاز می‌شود.

رضا دلاوری گفت: این لیگ با مشارکت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم، هیات ورزش‌های کارگری استان و باشگاه ورزشی کارگران (ارغنون) برگزار خواهد شد.

 رئیس هیات گلف استان قم عنوان کرد: این مسابقات از چهارشنبه دوم آبان ماه امسال با حضور ۱۶ تیم متشکل از ۹ تیم در رده مردان و ۶ تیم در رده زنان آغاز می‌شود.

 دلاوری افزود: در این مسابقات ۶۰ ورزشکار در بازه زمانی ۷۵ روز، هر هفته برای کسب عنوان قهرمانی و عناوین برتر باهم به رقابت خواهند پرداخت.

  رئیس هیات گلف استان قم یادآور شد: ۱۶ تیم حاضر در این مسابقات هر یک جداگانه توسط یکی از مالکین کار و سرمایه و یا واحد‌های تولیدی و صنایع استان به عنوان حامی مالی حمایت و پشتیبانی می‌شوند که این امر از نکات قابل توجه این دوره از مسابقات محسوب می‌شود.

  رئیس هیات گلف استان قم گفت: طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته افتتاحیه این لیگ بزرگ روز چهارشنبه ۲۵ مهر ماه در محل باشگاه کارگران (ارغنون) قم برگزار خواهد شد.

برچسب ها: هیات گلف ، مینی گلف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.