سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش کاراته‌کاهای قصرشیرینی در مسابقات کیوکیشین قهرمانی کشور

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان قصرشیرین از درخشش سه نفر از کاراته‌کاهای این شهرستان در ۲ رده سنی خردسالان و امید در مسابقه‌های کیوکشین کاراته قهرمانی کشور که در کرمانشاه برگزار شد، خبر داد.

امید فیلی با اشاره به اینکه مسابقات قهرمانی کیوکشین کاراته قهرمانی کشور سه روز گذشته به میزبانی کرمانشاه برگزار شد، گفت: تیم کرمانشاه در این مسابقه ها توانست مقام اول بانوان را به خود اختصاص دهد که سه نفر از آن ها قصرشیرینی بودند.

وی اظهار کرد: این دوره از رقابت ها با حضور ۱۰ تیم از سراسر کشور برگزار شد که تیم ذن کیو کشین استان کرمانشاه توانست حایز مقام اول این دوره از مسابقه ها شود.

مسئول روابط عمومی اداره ورزش و جوانان قصرشیرین گفت: در بین شرکت کنندگان تیم ذن کیوکوشین کرمانشاه سه فایتر قصرشیرینی به نام های آندیا نوری با نتیجه هشت بر ۲در رده سنی خردسالان حایز مقام اول، لاوین همتی سه بر صفر رتبه دوم خردسالان و سارا فرامرزی با نتیجه ۶ بر ۲ در رده امید توانست حایز مقام دوم این دوره از رقابت ها شود.

فیلی ادامه داد: در پایان این مسابقه ها به آندیا نوری مدال طلا و به خانم ها لاوین همتی و سارا فرامرزی مدال طلای نقره اعطا شد که مربی گری کارته کاهای قصرشیرین را سرکار خانم شیهان فیلی عهده دار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.