سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش سوارکار جوان ایران در مسابقات پرش با اسب هند

مسابقات پرش با اسب AEF CUP CSI Y-B هندوستان با درخشش یزدان ملاافضل، سوارکار ایران به پایان رسید.

مسابقات پرش با اسب AEF CUP CSI Y-B هندوستان که از ۱۹ مهرماه با حضور ۱۲ سوارکار از ۱۱ کشور آغاز شده بود، با درخشش یزدان ملاافضل، سوارکار ایران به پایان رسید.

ملاافضل که با مربیگری آرش رحمتی به عنوان نماینده ایران در این رقابت‌ها حضور یافته بود، در نخستین روز مسابقات که به صورت یک راند با احتساب زمان برگزار شد، توانست راند اول را بدون خطا با موفقیت به پایان برساند و در پایان روز نخست رقابت‌ها در جایگاه نخست قرار گرفت.

در رقابت‌های روز دوم و پایانی که به صورت یک راند با باراژ انجام شد، یزدان ملاافضل، سوارکار جوان ایرانی با موفقیت در این راند، صدرنشینی خود را حفظ کرد تا کاپ آسیا را از آن خود کند. وی همچنین موفق شد کاپ سوارکار شایسته مسابقات را نیز از آن خود نماید تا همه عناوین این مسابقات به ایران تعلق بگیرد.

از آنجا که سیاست‌های فدراسیون سوارکاری توجه ویژه به گروه‌های سنی پایه (نونهال، نوجوان و جوان) است و رده‌های سنی اهمیت خاصی دارند، فدراسیون، سوارکاران جوان و بااستعداد خود را در جهت کسب تجربه حمایت می‌کند تا در آینده‌ای نه چندان دور در میادین بزرگی همچون بازی‌های آسیایی و المپیک و دیگر مسابقات مطرح سوارکاری جهان بدرخشند.

در همین راستا فدراسیون سوارکاری پرامتیازترین سوارکار خود را برای مسابقات پرش کاپ آسیا رده جوانان AEF CUP CSI Y-B هندوستان و مسابقات پرش کاپ آسیا رده نوجوانان AEF CUP CSI J-B کره اعزام نمود. همچنین در بهمن ماه ۱۴۰۳ ایران میزبان مسابقات AEF CUP با اسب قرضی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.