سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مطرح کرد؛

گام‌های بلند شرکت بهره‌برداری گچساران در افزایش تولید نفت

پیرامون گفت: افزون بر تحقق تعهدات تولیدی شرکت گچساران، امکان دستیابی به میزان تولیدی بیش از تعهدات انجام شده فراهم می‌شود.

 ابراهیم پیرامون، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: آخرین جلسه فورکست نیمه دوم سال ۱۴۰۳ در شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دنبال شد؛ با بررسی‌های صورت گرفته از میادین تحت راهبری این شرکت پیش‌بینی می‌شود که افزون بر تحقق تعهدات تولیدی شرکت گچساران تا پایان سال، امکان دستیابی به میزان تولیدی بیش از تعهدات انجام شده فراهم شود.

 پیرامون با اشاره به همت والای کارکنان و مدیران فعال در شرکت بهره‌برداری گچساران در پیگیری امور؛ عنوان کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، دومین شرکت تولیدی مناطق نفتخیز جنوب است که با دارا بودن بیشترین حجم مخازن و تعداد میادین، حدود ۶۰۰ هزار بشکه نفت در روز تولید می‌کند.

او افزود: امیدواریم در آینده با توسعه برنامه‌ریزی شده میادین موجود شاهد افزایش ۲۰۰ هزار بشکه‌ای نفت " براساس PGC فعلی" به میزان تولید این شرکت باشیم.

وی در پایان با بیان اینکه شرکت نفت و گاز گچساران در عمل به تعهدات تولید عملکرد خوبی داشته است؛ تصریح کرد: شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران دورنمای بسیار خوبی از حیث توسعه و تولید نفت دارد؛ در نظر داریم با نوسازی، رفع مشکلات فرآورشی و جمع‌آوری گاز‌های مشعل جایگاه این شرکت را بیش از گذشته ارتقاء دهیم.

برچسب ها: شرکت نفت ، تولید نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.