سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صعود نماینده خوزستان به مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور

تیم‌ شهرداری مسجدسلیمان با درخشش در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد.

رمضان جمالپور رییس هیات کشتی خوزستان گفت: تیم شهرداری مسجدسلیمان در گروه نخست مرحله مقدماتی با غلبه بر حریفان خود در دور برگشت رقابت‌ها، به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد.

وی افزود: در این دوره از رقابت‌ها تنها یک نماینده از استان حضور دارد که با وجود عملکرد خوب در مرحله مقدماتی، قطعا در مرحله بعد کار سخت‌تری در پیش دارد.

رییس هیات کشتی خوزستان با اشاره به برگزاری مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه‌های کشور در آینده نزدیک گفت: سال گذشته مرحله پایانی رقابت ها در اهواز برگزار شد که منجر به قهرمانی تیم گروه ملی فولاد ایران شد.

جمالپور با اشاره به اینکه خوزستان مهد کشتی فرنگی ایران و جهان است ابراز امیدواری کرد: با درخشش نماینده استان، می‌توان عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌های لیگ برتر کشتی فرنگی کشور را به خود اختصاص دهیم.

رییس هیات کشتی خوزستان ادامه داد: کشتی خوزستان اکنون در مسیر رو به رشدی قرار دارد و کشتی‌گیران استان بارها در میادین مختلف داخلی و خارجی، پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآوردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.