سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۱۰ طرح گردشگری در پل معلق ورگه سران سرعین

مدیرعامل منطقه گردشگری ورگه سران سرعین گفت: ۱۰ طرح گردشگری در این مجموعه توریستی راه‌اندازی شده است.

حسین عباسی‌نیا گفت: این طرح‌ها طی امسال و سال آینده در این مجموعه راه‌اندازی شده و زمینه حضور مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در آن چندین برابر می‌شود.
مدیرعامل منطقه گردشگری ورگه سران سرعین افزود: در صورت تکمیل دوطرفه مسیر دسترسی مجموعه گردشگری پارکینگی به ظرفیت ۳۰۰ دستگاه خودرو در بخش دیگر این مجموعه راه‌اندازی خواهد شد.
او با اشاره به راه‌اندازی بازی‌های هیجانی در ورگه سران سرعین بیان کرد: در نیمه دوم امسال و سال آینده زیپ‌لاین، دوچرخه هوایی، پل صخره‌ای، تاب ۲ نفره، جانپینگ، ۱۲ واحد اقامتی، بشقاب پرنده‌ای با طراحی نوین و حرکت در روی دره و ده‌ها بازی هیجانی دیگر در این مجموعه راه‌اندازی می‌شود.
عباسی‌نیا درباره احداث پل معلق در شهر‌های دیگر استان نیز گفت: احداث پل معلق جدید در شهر‌های خلخال، گرمی و یا نیر نیاز به بررسی دقیق و کارشناسی دارد چرا که به سرعت نمی‌توان روی ۲ تپه و یا روی ۲ صخره کار حرفه‌ای را انجام داد بلکه بهتر است همه شرایط و جوانب برای احداث پل‌های معلق در نظر گرفته شده و سپس در این زمینه اقدام شود.
او با اشاره به ضرورت ساماندهی مسیر گردشگری ورگه‌سران سرعین ادامه داد: ساماندهی مسیر گردشگری ورگه‌سران سرعین برای حضور گردشگران در پل معلق این شهر و جلوگیری از اقدامات غیرقانونی بسیار ضروری است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.