سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عراقچی:

موشک‌ بالستیک به روسیه نداده‌ایم

وزیر امور خارجه گفت: اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.

عراقچی وزیر خارجه با بیان اینکه ما موشک‌های بالستیک به روسیه ارائه ندادیم، اظهار کرد: در ملاقات با ژوزف بورل و انریکه مورا در نیویورک، موارد زیر را بیان کردم: همکاری‌های نظامی ایران و روسیه جدید نیست و سابقه‌ای دارد که به قبل از بحران اوکراین برمی‌گردد.

وزیر خارجه افزود: برخی اروپایی‌ها به رژیم اسرائیل انواع سلاح‌های پیشرفته را ارائه داده و مشتاقانه در عملیات نظامی علیه ایران شرکت کردند. سیاست فشار حداکثری ایالات متحده همچنان برقرار است و بنگاه‌های اقتصادی در اروپا به طور کامل از دستورالعمل‌های وزارت خزانه‌داری آمریکا پیروی می‌کند.

وی ادامه داد: من به وضوح و دوباره بر آنچه گفته‌ام تأکید می‌کنم: ما موشک‌های بالستیک به روسیه ارائه نداده‌ایم. اگر اروپا نیاز به بهانه‌ای برای کوتاه آمدن در مقابل باج‌خواهی اسرائیل دارد، بهتر است داستان دیگری پیدا کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
حمله اسرائیل به بیمارستان صحرایی ایران، جنایت جنگی است ولی اما متأسفانه سران وحشی اسرائیل جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند، نمی فهمند و توجه نمی کنند.
ناشناس
۱۳:۵۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک ملت ایران بوده است.
اروپا جنایتکار از سال 1332 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
ناشناس
۱۳:۵۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
اروپا جنایتکار از سال 1357 تاکنون دشمن درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.
ناشناس
۱۳:۴۸ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
مرز ارمنستان رو هوا مرز افغانستان رو هوا
اقتصاد رو هوا آینده رو هوا
شما سرگرم با اسراییل باشید
فلفل
۱۳:۲۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
آفرین بر بیان متقن وزیر محترم امور خارجه
اما باید به جوزف بورل پست فطرت می‌گفتند چرا تحویل بمبهای یک تنی توسط آمریکا به اسرائیل و نیز تحویل سلاحهای مخرب توسط سه کشور اروپایی به اسرائیل بلا مانع است اما تحویل سلاح به روسیه ممنوع ؟!!!
و کشتن ۴۲ هزار زن و کودک فلسطینی توسط اسرائیل حرامزاده مهم نیست اما کشته شدن یک دهم این تعداد در اوکراین که البته از لحاظ ما محکوم است ، اینهمه جار و جنجال دارد ؟!!
چرا کشورهای غربی در برابر،اسرائیل حرامزاده خفقان گرفته اند بلکه از او حمایت می‌کنند؟!
باید سوال کرد این هولوکاست هولوکاست که می‌گویند و در بوق و کرنا کرده اند را کدام کشور مرتکب شده ؟! به فرض که افسانه نباشد !
آیا غیر از آلمان؟!!
خب! چرا فلسطینیان باید تقاص پس دهند ؟!
جمع کنید این حرامزاده های صهیونی را ببرید در آلمان اسکان دهید.
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
و این در حالی است که اروپا جنایتکار از اسفند ماه سال 1400 تاکنون در مورد جنگ اوکراین و روسیه متهم است و نه مدعی
اروپا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از اسفند ماه سال 1400 تاکنون تسلیحاتی و مالی اوکراین را تامین می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
حمله تروریستی اسرائیل جنایتکار به انبار هلال احمر در سوریه، سوال اینجاست پس مدعیان دورغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای امنیت سازمان ملل خیانتکار کجا هستند.
حمله تروریستی اسرائیل جنایتکار به انبار هلال احمر در سوریه، سوال اینجاست پس مدعیان دورغین حقوق بشر سگ دست نشانده رئیس شورای حقوق بشر سازمان ملل خیانتکار کجا هستند.
ناشناس
۱۱:۳۵ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
سوخو ۳۵ قرار بود بگیریم ، نگرفتیم، گرفتیم ، نمیشه بگیریم ، نمی دن ، نمی خوایم ، نمی خوان ، یادشون رفته ، یادمون رفته ، تو تنور گذاشتن داره می پزه ، دادن نمی گن ، گرفتیم نمی گیم ، گرفتیم مرض شد مرد ، در آشیانه باز بود پرواز کرد ؟ خب چرا اطلاع رسانی نمی کنید
ناشناس
۱۱:۲۰ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
از اینکه عراقچی اینطوری صریح و واضح حرف میزنه خوشم میاد. وزرای قبلی اونقدر حرفشونو میپیچوندن که آدم کلا سر در نمیاورد چی دارن میگن؟!!!!
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
امریکا رو به نابودی است
ناشناس
۱۰:۵۴ ۲۲ مهر ۱۴۰۳
داشتم دوستی که نامش را سپس دشمن نهادم
دشمنان کردند بیدارم که در چاهی فتادم
تن من به دوستی بغفلت تن سپرد
اندرین چاه حقارت بار جانم به که مرد