سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف هزار و ۴۷ خودرو شوتی در خراسان جنوبی

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی از توقف هزار و ۴۷ خودرو شوتی در ۶ ماهه نخست سال خبر داد.

گلچین دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال چهار هزار و ۵۳ پرونده قاچاق کالا و ارز به ارزش هزار و ۹۲۸ میلیارد ریال در استان تشکیل شد که از نظر تعداد پرونده ۶ درصد کاهش، اما از نظر ارزش ۲۷ درصد افزایش دارد.

او افزود: امسال در زمینه قاچاق کالا و ارز، هزار و ۹۳۹ متهم در استان دستگیر شدند که تعداد آنان نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش نشان می‌دهد.

گلچین بیان کرد: در این مدت پنج پرونده قاچاق سازمان یافته داشته‌ایم که نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۵۰ درصدی دارد.


بیشتر بخوانید


دبیر کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی ادامه داد: در زمینه قاچاق کالا ۲ هزار و ۴۱۹ خودرو توقیف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد کاهش داشته است.

او مقدار فرآورده‌های نفتی قاچاق مکشوفه در استان را سه میلیون و ۷۱ هزار و ۱۴۲ لیتر اعلام کرد و ادامه داد: کشف این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال افزایش ۱۳ درصدی دارد.

گلچین از کاهش ۶۳ درصدی قاچاق دام سبک و ۸۱ درصدی قاچاق دام سنگین نیز خبر داد و گفت: قاچاق طیور هم در امسال ۹۹ درصد کاهش یافته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی اظهار کرد: قاچاق لوازم یدکی خودرو ۲ هزار و ۶۴۲ درصد و قاچاق سیگار هزار و ۷۵۳ درصد افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.