سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد

رییس مرکز بهداشت زاهدان گفت: بازرسان این مرکز در بازدیدهای مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، در راستای حفظ و صیانت از سلامت مردم بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته را کشف و معدوم سازی کردند.

دکتر فریبرز راشدی با اشاره به اینکه بازرسین سلامت محیط و کار بصورت مستمر از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی نظارت دارند، اظهار کرد: در ۶ ماهه نخست اول امسال در۴۳۳ مورد بازدید توسط بازرسان بهداشت محیط از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، بیش از ۴۶ هزار کیلوگرم مواد غذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته را کشف و معدوم کردند.

وی با اشاره به اینکه صیانت از سلامت مردم وظیفه ما است و با تهدید کنندگان سلامت مردم برخورد خواهد شد، تصریح کرد: در این مدت بیش از ۳۵ هزار بازدید از اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی در زاهدان انجام شده و ۵۸ واحد صنفی متخلف پلمب و به مراجع قضایی معرفی شدند.

رییس مرکز بهداشت زاهدان افزود: به تمامی متصدیان عرضه کننده مواد غذایی توصیه می‌شود نهایت دقت در فروش و عرضه مواد غذایی سالم با مشخصات کامل بهداشتی را داشته باشند.

وی عنوان کرد: شهروندان عزیز می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی موارد تخلف را از طریق سامانه رسیدگی به شکایات مردمی به شماره‌ ۱۹۰ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.