سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قزوین:

داشته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اخیر به رخ جهانیان کشیده شد

استاندار قزوین گفت: دشمنان امروز متوجه شده اند که عرض اندام در مقابل حکومتی که متکی به حمایت مردم باشد کار آسانی نیست و داشته‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در روز‌های اخیر به رخ جهانیان کشیده شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در مراسم افتتاح مدرسه مرحوم سید عماد موسوی سگزآباد گفت: این روز‌ها اتفاقاتی که در منطقه و دنیا رخ می‌دهد باعث شده داشته‌های نظام جمهوری اسلامی که متکی به اراده الهی است به رخ جهانیان کشیده شود.

وی افزود: دشمنان امروز متوجه شده اند که عرض اندام در مقابل حکومتی که متکی به حمایت مردم باشد کار آسانی نیست و دشمنان از این همه قدرت متحیر مانده اند.

اعلایی گفت: اتفاقات روز‌های اخیر نشان داد که نظام جمهوری اسلامی ایران برخواسته از توان داخلی خود برای روز‌های سخت فکر و تمهیدات داشته است و همین مهم دشمنان را گرفتار کرده است. 

استاندار قزوین اضافه کرد: این اتفاق با اراده ملت و جان‌های پاکی بوده که فدای جمهوری اسلامی شده اند و ما مدیون آنها هستیم، موضوعی که باید برای نسل جدید هم تبیین شود.

نماینده عالی دولت در استان گفت: احداث فضایی به جهت تربیت نسل جدید که با ایثار مال از طرف یک خیر نیک اندیش و از خودگذشتگی اتفاق افتاده است بسیار ارزشمند است و به طور قطع اجر اخروی فراوانی را خواهد داشت و امیدواریم این مدرسه و سایر مدارس استان فضای مناسبی برای تربیت نخبگان اثرگذار در جامعه ایران اسلامی باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.