سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوابیه منابع طبیعی مبنی بر قطع تعدادی از درختان شمشاد در عباس آباد

بدنبال انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر قطع تعدادی از درختان شمشاد روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری نوشهر جوابیه‌ای صادر کرد.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر نسبت به انتشار ویدئویی در فضای مجازی مبنی بر قطع تعدادی از درختان شمشاد در آرامگاه امامزاده سید علی حمزه اسب چین عباس آباد جوابیه‌ای صادر کرد.

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران نوشهر ضمن قدردانی از زحمات همه دوستداران طبیعت، جوابیه‌ای از سوی روابط عمومی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان را جهت اطلاع افکار عمومی منتشر کرد.

در این جوابیه آمده است:

مدیریت محترم گروه خبری؛ پیرو انتشار فیلم قطع درختان شمشاد در داخل آرامگاه امامزاده سید علی حمزه اسب چین، مراتب سریعا از طریق اداره منابع طبیعی عباس آباد و دادستان شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

فلذا با عنایت به خطر ساز بودن درختان خشک و سرپا که امکان سقوط و صدمه به زائرین و بستگان متوفی وجود داشت حسب درخواست اداره اوقاف، مجوز قطع درختان صدرالاشاره از سوی منابع طبیعی صادر گردید شایان ذکر است هنوز برخی از درختان خطر ساز خشک و سرپا در امامزاده وجود دارد که با تغییرات جوی احتمال سقوط و آسیب به زائرین محتمل می‌باشد.

در پایان ضمن قدردانی و احترام به همه کسانی که نگاه ویژه به منابع طبیعی دارند و گزارشات را به حافظان منابع طبیعی می‌رسانند به اطلاع می‌رساند کد امداد جنگل و مرتع با شماره تماس ۱۵۰۴ و ۱۳۹ بصورت شبانه روزی آماده دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخریب و تصرف اراضی ملی، آتش سوزی جنگل‌ها و مراتع، قاچاق چوب بوده و لذا از عموم مردم طبیعت دوست درخواست می‌گردد با ارسال گزارشات خود در حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی یاریگر حافظان انفال باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.