سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تابستانی شاداب برای اهالی روستای گوی نیک رازوجرگلان در خراسان شمالی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: با اقدامات انجام شده شرکت آبفا در روستای مرزی گوی نیک رازو جرگلان، اهالی این روستا تابستان را با امنیت آبی بیشتری سپری کردند. 

رضا عطایی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به اقدامات شرکت آبفای استان جهت عبور از تابستان ۱۴۰۳ گفت: این شرکت در راستای مدیریت منابع آبی و گذر از تابستان سال جاری اقدامات گسترده‌ای در سطح شهر‌ها و روستا‌های استان انجام داده است.
عطایی افزود: در ادامه این اقدامات، امور آب و فاضلاب شهرستان رازو جرگلان با اجرای پروژه‌های متعدد در روستای گوی نیک کام تشنه اهالی این روستا را در تابستان سیراب کرد.
وی عنوان کرد: اجرای ۱۰۰۰ متر خط انتقال از چشمه به مخزن، اجرای ۵۰۰ متر شبکه توزیع، احداث مخزن ۱۵۰ مترمکعبی و ۲۸۰ متر لوله گذاری جهت اتصال چاه به مخزن از جمله اقدامات این شرکت در گذر از تابستان ۱۴۰۳ در این روستا بوده است.
عطایی گفت: حفر یک حلقه چاه ۱۶ متری جهت افزایش دبی آب، احداث اتاقک سرچاه همچنین برق رسانی بطول ۱۰۰ متر و نصب ترانس ۲۵ کیلووات از دیگر تمهیدات امور آب وفاضلاب شهرستان رازوجرگلان در مواجه با روز‌های پیک مصرف در این روستا بوده است.
مدیرعامل آبفای استان با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر ۴۴ میلیارد ریال هزینه شده است، تصریح کرد: با اجرای این پروژه‌ها تعداد ۱۶۰ خانوار با جمعیتی در حدود ۳۰۰ نفر از اهالی روستای گوی نیک، تابستان امسال را با شادآبی سپری نمودند.

برچسب ها: آبرسانی ، آب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.