سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری جشنواره تئاتر بسیج، امروز و فردا در رشت

پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج «سودای عشق» امروز و فردا با اجرای ۳ نمایش صحنه‌ای و ۴ نمایش خیابانی در رشت برگزار می‌شود.

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان اعلام کرد: ۷ اثر پذیرفته شده در پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان گیلان با عنوان «سودای عشق»، طی ۲ روز در تاریخ‌های یکشنبه ۲۲ و دوشنبه ۲۳ مهر ماه به صورت صحنه‌ای و خیابانی در رشت اجرا می‌شوند.

این آثار از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ عصر امروز و فردا در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) رشت و پیاده راه فرهنگی میدان شهدای ذهاب این شهر اجرا خواهند شد.

نمایش‌های «فوخوس» به کارگردانی محمد رسائلی، «رقص روی یک پا» به کارگردانی امیرمحمد سکوتی، «عاشقانه‌ای برای ابراهیم» به کارگردانی بهزاد صدیقیانی به صورت صحنه‌ای و نمایش‌های «خولی» به کارگردانی فاطمه قادری، «شیرینی زندگی» به کارگردانی ساحل احمددوستی، «تاسیان» به کارگردانی مرتضی زحمتکش و «نانِ مدرک علی آقا» به کارگردانی مشترک مصطفی صالحی و علی پایدار هم به صورت خیابانی اجرا می‌شوند.

برگزاری این رویداد فرهنگی با اولویت‌های موضوعاتی چون «پرتره نگاری شهدای شاخص استان به عنوان الگو و اسوه»، «انعکاس هنرمندانه کارکرد‌های بسیج در امور مختلف در ایجاد و ترویج نشاط و امید در جامعه»، «توجه ویژه بر بنیان خانواده»، «حجاب - عفاف»، «فرزندآوری» و همچنین «مقاومت - ایثار و شهادت مردم مسلمان غزه در مبارزه با رژیم کودک کش صهیونیستی» همراه است.

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان گیلان نیز ساعت ۹:۳۰ پنجشنبه ۲۶ مهر ماه با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، اصحاب رسانه، هنرمندان تئاتر و مردم هنردوست گیلان در سالن مجتمع فرهنگی هنری شهرستان رضوانشهر برگزار می‌شود.

به برگزیدگان این رویداد هنری لوح تقدیر، تندیس و هدایای نقدی از سوی دبیرخانه ستاد جشنواره «سودای عشق» اعطا خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.