سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شستشوی بیش از ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در کردکوی

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از شستشوی بیش از ۹۰ کیلومتر شبکه توزیع و خط انتقال آب شرب در شهرستان کردکوی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

ابوالفضل رحیمی گفت: در این مدت علاوه بر اجرای عملیات شستشوی شبکه و خط انتقال آب شرب بیش از ۱۱ هزار مورد آزمون کلر سنجی به منظور حفظ کیفیت آب مصرفی مشترکین و ارائه خدمات مطلوب‌تر آبرسانی در شهرستان کردکوی و روستا‌های تحت پوشش انجام شده است.

رحیمی افزود: واگذاری ۲۰۶ فقره انشعاب آب جدید برای مشترکین، تعویض ۳۱۳ دستگاه کنتور خراب مشترکین با هدف کاهش هدر رفت آب، رفع بیش از ۷۳۳ مورد اتفاقات شبکه، انشعابات و خط انتقال و رفع گیر و جا به جایی ۷۱ فقره کنتور از دیگر اقدامات صورت گرفته امور آب و فاضلاب شهرستان کردکوی در ۶ ماه نخست سال بوده است.

رحیمی ادامه داد: بازرسی چشمی بیش از ۱۳۰ کیلومتر شبکه آب شرب، مرئی کردن ۱۳ دستگاه شیر آلات شبکه آبرسانی و در نهایت قطع ۱۱ فقره انشعاب آب غیر مجاز در راستای شفاف سازی مصارف و استفاده قانونی شهروندان از آب شرب بهداشتی جهت تأمین و توزیع عادلانه آب از دیگر فعالیت‌های صورت گرفته در این مدت بوده است.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان یادآور شد: اجرای عملیات اصلاح شبکه به طول ۲۳۰ متر و همچنین اجرای بیش از ۱۳۰۰ متر عملیات توسعه شبکه در راستای تامین آب پایدار از دیگر اقدامات صورت گرفته از ابتدای سالجاری تاکنون در این شهرستان بوده است.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، شستشو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.