سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یک مسجد در روستای قاشلاق بلاغی قم

همزمان با سالروز میلاد حضرت امام حسن عسکری علیه السلام مسجد صاحب الزمان در روستای ۲۵ خانواری قاشلاق بلاغی قم با حضور مدیر حوزه‌های علمیه کشور افتتاح شد.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مراسم افتتاح مسجد صاحب الزمان روستای قاشلاق بلاغی گفت: جامعه شیعه باید ارتباط خود را با امام عصر حفظ نمایند و در عصر غیبت کبری نقش علما و مساجد برای پیگیری و تعلیم معارف اهل بیت افزایش می‌یابد. 
 
آیت الله علیرضا اعرافی افزود: مسجد خانه اول برای ارتباط گیری افراد جامعه با خداست و مساجد در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نقش تاثیر گذاری دارند. 
 
 آیت الله اعرافی تاکید کرد: رسالت ما تقویت مساجد در کشور است و از همه افراد تلاش گر و خیر مسجد ساز تقاضا داریم که موضوع ساخت مسجد را با قوت ادامه دهند و کشور به سمتی برود که در کل کشور بر اساس سرانه هر هزار نفر یک مسجد سه وعده نماز داشته باشیم و این موضوع یک ضرورت برای کشور است. 
 
حجت الاسلام محمد رضا کار گر خیر این مسجد هم گفت: مسجد صاحب الزمان روستای قاشلاق بلاغی در مدت دو سال و با هزینه ۳ میلیارد تومان ساخته شده است. 
 
وی در خصوص انتخاب این روستا برای ساخت مسجد گفت: هدف اصلی از ساخت این مسجد در این روستا به دلیل محرومیت این روستا از داشتن مسجد بود و اینکه این روستا از کمبود مسجد در رنج بود و با ساخت این مسجد مشکل این روستا از نظر نبود مسجد حل شد. 
 
روستای قاشلاق بلاغی با ۲۵ خانوار در ۳۰ کیلومتری شهر قم واقع شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.