سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۷۷ مادر باردار مربوط به روستا‌های سخت‌گذر در شاهین‌دژ شناسایی شدند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: ۷۷ مادر باردار واقع در مناطق و روستا‌های سخت‌گذر با پیش بینی زمان زایمان اواخر پاییز تا بهار سال آینده شناسایی شدند‌.

عارف شجاعت مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ گفت: لیست تمامی مادران باردار شهرستان برای برنامه ریزی برای ارائه خدمات در فصل سرما و همچنین مناطق سخت گذر تهیه شده که از مجموع مادران باردار شاهین‌دژ ۷۷ مادر در مناطق دورافتاده و مسیر ناهموار قرار دارند.

وی ادامه داد: زمان تقریبی زایمان مادران باردار شناسایی شده از اواخر پاییز امسال تا ۱۵ فروردین سال آینده است که با هماهنگی‌های انجام شده مراقبت و پیگیری وضعیت درمانی آنها تحت نظارت خواهد بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با ادارات راهداری برای اولویت بندی روستا‌های دارای مادر باردار پرخطر برای بازگشایی راه‌های مواصلاتی در زمان بارش‌های شدید انجام گرفته است.

شجاعت مراقبت‌های واحد‌های بهداشتی را در سه بخش مراقبت‌های دوران پیش از بارداری، حین بارداری و پس از زایمان عنوان کرد و افزود: بانوان می‌توانند برای برخورداری از مراقبت‌های بهداشتی به واحد‌ها و مراکز بهداشتی شاهین دژ مراجعه کنند.

شاهین‌دژ با حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت جزو شهر‌های جنوب آذربایجان غربی و دارای آب و هوای کوهستانی و مناطق صعب العبور است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.