سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آمادگی در برابر تهدیدات نوین، نیازمند افزایش دانش دفاع غیرعامل است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: آمادگی در برابر تهدیدات نوین، نیازمند افزایش دانش دفاع غیرعامل است.

طالبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در جلسه قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل استان گفت: تهدیدات امروز از سوی دشمن پیچیده و ترکیبی از جنگ عامل و غیرعامل است؛ بنابراین در پاسخ‌ها و آمادگی‌ها در برابر تهدیدات نوین، نیازمند افزایش دانش دفاع غیرعامل و افزایش آمادگی در تمامی دستگاه‌های اجرایی استان هستیم. 

وی افزود: هر مدیری برای مجموعه و دستگاه خودش باید یک برنامه مشخص پدافند غیرعامل برای مواقع بحران آماده داشته باشد، تا هنگام بحران خدمات‌رسانی به مردم دچار مشکل نشود. 

طالبی با اشاره به اینکه ضرورت رعایت اصول پدافندی در زمان بروز بحران مشخص می‌شود، گفت: در هر زمانی باید آمادگی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم در صورت ایجاد بحران، شرایط را به خوبی مدیریت کنیم. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اظهار کرد: موضوع پدافند غیرعامل ایجاب می‌کند، دستگاه‌های اجرایی برای تداوم فعالیت و ارائه مستمر خدمات به شهروندان دستورالعمل‌های ابلاغی سازمان پدافند غیرعامل را در راستای احصای نقاط آسیب پذیر زیرساخت‌ها و مقابله با تهدیدات احتمالی اجرایی کنند. 

طالبی گفت: در نظارت‌ها، راستی‌آزمایی به صورت میدانی انجام شود که صرف ارائه آمار نباشد و در واقعیت اجرا شده باشد.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی و زیرساختی استان به بیان آخرین اقدامات حفاظتی و پدافند غیرعامل مجموعه تحت مدیریتی خود پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.