سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم:

فاصله بین ایستگاه‌های اتوبوس در شهر قم ۴۰۰ متر است

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: در حال حاضر به جز دو شهرک مهدیه و صادقیه،در تمام سطح شهر، شهروندان با ۴۰۰ متر پیاده‌روی به ایستگاه بعدی می‌رسند.

علی نیک،مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم   با بیان اینکه در طول سال‌های اخیر هدف سازمان اتوبوسرانی دسترسی عادلانه مردم قم به حمل و نقل عمومی است، اظهار کرد: هدف بعدی این بود که سازمان اتوبوسرانی باید پوشش حداکثری را در سطح شهر داشته باشد و شهروندان با ۴۰۰ متر پیاده روی بتوانند به ایستگاه بعدی برسند.

وی افزود: در حال حاضر به به جز شهرک مهدیه و شهرک صادقیه، تمامی سطح شهر با ۴۰۰ متر پیاده روی شهروندان به ایستگاه بعدی می‌رسند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم گفت: شهرک مهدیه و شهرک صادقیه هنوز وضعیت فاصله ایستگاه‌های مناسبی ندارد و به محض تأمین اتوبوس جدید مشکل فاصله ایستگاه‌های این دو شهرک نیز برطرف خواهد شد.

نیک ادامه داد: همچنین محلات شیخ آباد و خیابان ولیعصر (عج) نیز مشکلاتی داشتند. مشکل خیابان ولیعصر به دلیل معبر کم عرض و پارک غیرمجازی که انجام می‌گیرد با به کار گیری چند دستگاه ون به جای اتوبوس در حال برطرف شدن است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر خط ون خیابان ولیعصر انجام شد و در حال سرویس دهی است و دقیقاً اتوبوس‌ها با دوربین نظارتی، دستگاه پوز، تعیین سرفاصله و همه امکانات دیگر حمل و نقل مردم منطقه را پوشش می‌دهد.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم با تاکید بر اینکه درخواست مردم این است که تعداد ون‌ها بیشتر شود، گفت: با دستور معاونت حمل و نقل تعداد دو دستگاه دیگر به این شبکه اضافه شد و از پایان مرداد ماه تعداد هشت دستگاه ون این مسیر را پوشش می‌دهند.

نیک تصریح کرد: حداکثر فاصله بین ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر در بدترین حالت به ۴۰۰ متر می‌رسد، امکان این بود که در طول مسیر‌ها تعداد ایستگاه‌ها را زیاد کرد، اما مسافران این را نمی‌پسندند و طول سفر با این کار طولانی و خسته کننده می‌شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.