سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاریخ‌سازی دختران ایران در فوتبال آسیا

تیم فوتبال زنان خاتون بم با عبور از سد نماینده تایلند دست به تاریخ‌سازی زد و به مرحله یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

تیم فوتبال زنان خاتون بم در آخرین دیدار خود از مرحله دوم لیگ قهرمانان آسیا که در تایلند برگزار شد به مصاف کالج اسکالرز از کشور میزبان رفت و به پیروزی رسید. خاتونی‌ها در این بازی موفق شدند با پیروزی دو بر یک مقابل نماینده تایلند به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.

این دیدار در نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید. ابتدا نماینده تایلند دروازه خاتون را باز کرد، اما در ادامه شهناز جعفری توانست گل تساوی را به ثمر برساند. در وقت‌های اضافه زهرا قنبری توانست روی غفلت مدافعان حریف گلزنی کند تا این بازی دو بر یک به سود خاتون به پایان برسد.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا دوم و سوم فروردین ۱۴۰۴ برگزار خواهد شد. خاتون در مرحله دوم لیگ قهرمانان سه دیدار انجام داد که برابر ملبورن سیتی با نتیجه دو بر یک شکست خورد، در دومین مسابقه مقابل کایااف‌سی فیلیپین به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد و در آخرین دیدار هم برابر کالج اسکالرز تایلند دو بر یک به پیروزی رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.