سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل در مرزداران

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری باند سارقان حرفه‌ای و سابقه‌دار منازل در محدوده مرزداران خبر داد.

سرهنگ علی قاسم پور در این باره گفت: تیم عملیات کلانتری ۱۳۹ مرزداران در حین گشت زنی در خیابان "الوند" به یک دستگاه خودروی پراید هاچ بک دارای چهار نفر سرنشین که با صورت پوشانده در حال زاغ زنی منازل بودند مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران به صورت نامحسوس آن‌ها را زیر نظر گرفتند و پس از استعلام پلاک مشخص شد که پلاک نصب شده بر روی خودرو متهمان جعلی می‌باشد و متهمان با رویت ماموران قصد فرار داشته که بلافاصله عوامل کلانتری ۱۳۹ مرزداران دستور ایست را صادر نموده و راننده توجه نکرده و به طرز خطرناکی متواری شد.

 این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: پس از مدتی تعقیب و گریز در نهایت با اجرای طرح مهار پلیسی و قانون به کارگیری سلاح، خودرو متوقف و متهمان به صورت پیاده متواری شدند یک نفر از آن‌ها بلافاصله زمین‌گیر شد و سه نفر آن‌ها پس مدت کوتاهی تعقیب و گریز با هوشیاری و درایت ماموران پلیس دستگیر شدند.

سرهنگ قاسم‌پور اشاره کرد: پس از بررسی اولیه خودروی سارقان، پلاک خودروی جعلی، ادوات حرفه‌ای سرقت، دسته کلید با ۱۵ عدد کلید و قفل شکن و مبالغ ۱۶۰۰ یورو و ۱۵۰۰ دلار و همین طور دو عدد ساعت مچی قیمتی که به تازگی از یکی از منازل به سرقت برده بودند کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان دارای سابقه کیفری بوده و به ۲۰ فقره سرقت از منازل اعتراف کردند. شناسایی شاکیان پرونده در دستور کار پلیس قرار دارد.

براساس گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم پور در پایان به شهروندان توصیه نمودند که در زمانی که خارج از منزل اوقات خود را به سر می‌برند از نگهداری اشیای گران بها مانند طلا، جواهرات و وجه نقد در داخل منزل خودداری نمایند و منازل خود را به حفاظ ایمنی، دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.