سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسابقات پرش با اسب قهرمانی غرب کشور در کرمانشاه برگزار شد

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب منطقه غرب کشور به میزبانی استان کرمانشاه به مدت ۲ روز با همکاری هیات سوارکاری این استان برگزار شد.

چهارمین دوره مسابقات پرش با اسب منطقه غرب کشور که طی روز‌های ۱۹ و ۲۰ مهرماه جاری به میزبانی باشگاه سوارکاری فرجام کرمانشاه برگزار شد بیش از ۵۰ سوارکار از استان‌های کرمانشاه، همدان، گیلان، ایلام، لرستان و کردستان باهم به رقابت پرداختند.

در روز اول این مسابقات در رده p ۳، آترینا حسنی گودرزی از لرستان مقام نخست را بدست آورد، مهسا آموزگار از کرمانشاه عنوان دوم، نگار اسکندری از کرمانشاه سوم و درین فرجام فر و ویانا فرجام فر هر دو از کرمانشاه به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

در رده آزاد نیز مهدی صمدی از همدان به مقام قهرمانی رسید و مهسا آموزگار و محمدجواد اسماعیلی هر دو از کرمانشاه به ترتیب دوم و سوم شدند.

در رده p ۲ هم در مجموع ۶ نفر موفق به کسب گواهی طی مسیر شدند.

در روز دوم این مسابقات (بزن بشتاب)، ویانا فرجام فر از کرمانشاه اول، آترینا حسنی گودرزی از لرستان دوم، نگار اسکندری از کرمانشاه سوم و مقام چهارم مشترک به درین فرجام فر، نیروانا قنبری و جواد اسماعیلی هر سه از کرمانشاه رسید.

رده نونهال نوجوان مهسا آموزگار از کرمانشاه به مقام قهرمانی رسید، درین فرجام فر از کرمانشاه دوم شد و آترینا حسنی گودرزی از لرستان عنوان سوم را بدست آوردند، عناوین چهارم و پنجم نیز به ترتیب به نیکا مرادی از همدان و هیرسا پرنیانچی از کرمانشاه رسید.

در رده D نیز، امیررضا سلطانی از کرمانشاه عنوان نخست، مهدی صمدی از همدان مقام دوم و صالح افسری از کرمانشاه به عنوان سوم دست یافتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.