سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم اندیشی شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج در زرند

نشست هم اندیشی شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند برگزار شد.

 در آستانه فرارسیدن ولادت باسعادت امام حسن عسکری (ع)، با حضور سرهنگ اثنی عشری جانشین فرماندهی سپاه و سرگرد حسین زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند نشست هم اندیشی شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌های تابعه این حوزه در محل اردوگاه تفریحی سرتخت این شهرستان برگزار شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج باقرالعلوم (ع) شهرستان زرند در این نشست ضمن عرض خیر مقدم و قدردانی از شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‌ها به برنامه ریزی و بحث و تبادل نظر با بسیجیان در مورد مراسم و برنامه‌ها و مناسبت‌های ملی و مذهبی با هدف تبیین اهداف و برنامه‌های بسیج طی شش ماهه دوم امسال پرداخت.

سرهنگ پاسدار روح الله اثنی عشری جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زرند نیز با قدردانی و تشکر از اقدامات و فعالیت‌های بسیجیان حوزه مقاومت باقرالعلوم (ع) طی سخنانی ضمن پاسخگویی به سوالات شرکت کنندگان در جلسه اظهار داشت: وظیفه امروز بسیجیان تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... خامنه‌ای (مدظله العالی) است و در این زمینه بایستی با هم افزایی روزافزون و همکاری‌های مشترک، اهداف مشترک و بلند نظام اسلامی را در سطح جامعه بیش از پیش محقق کنند.

وی با اشاره به اینکه تمامی بسیجیان باید نسبت به ارتقای آموزش‌های تربیتی، معنویت و بصیرت افزایی اقدام کنند، افزود: پایگاه‌های مقاومت بسیج باید برای احیای فعالیت‌های مسجدمحور، آگاهی‌بخشی و بصیرت‌افزایی بیشتر تلاش کنند.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه زرند با بیان اینکه همواره خود را مدیون خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌دانیم و سعی می‌کنیم در حدتوان ادامه دهنده راه آن ها و حامی خانواده هایشان باشیم، ابراز امیدواری کرد، همواره در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت و سربازان بصیری برای شهدا و انقلاب باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.