سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت ۵۸۴ حادثه ویژه در اورژانس طی هفته گذشته

رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به ثبت ۵۸۴ حادثه ویژه در کشور در هفته گذشته، از افزایش یک درصدی این حوادث در مقایسه با هفته قبل از آن خبر داد.

جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه از مجموع ۵۸۴ حادثه ویژه هفته گذشته، ۱۹۲ حادثه ترافیکی و افزایش ۱۱ درصدی نسبت به هفته قبل از آن داشته است، گفت: متاسفانه در حوادث ویژه ثبت شده در هفته گذشته، ۱۳۲ نفر به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: ۳۳ درصد حوادث ویژه هفته گذشته ترافیکی بوده، اما این حوادث ۶۹ درصد مصدومان کل حوادث ویژه را به خود اختصاص داده اند. یک هزار و ۴۰ نفر در حوادث ویژه از خدمات اورژانس بهره‌مند و ۹۰۱ نفر از آنها به مراکز درمانی اعزام و ۱۳۹ نفر نیز در محل، درمان شده اند. 

رییس سازمان اورژانس کشور بیشترین حوادث ویژه ترافیکی هفته گذشته را مربوط به استان‌های تهران و خراسان رضوی دانست و گفت: بیشترین مصدومین سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان رضوی با ۱۴۷ و تهران با ۱۳۷ نفر بوده است. از سوی دیگر بیشترین فوتی حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و قزوین ثبت شده است.

میعادفر تصریح کرد: هفته گذشته ۳۹۲ مورد حادثه ویژه غیرترافیکی در کشور ثبت و منجر به مصدومیت ۴۷۲ نفر شد که ۴۲۵ نفر به مراکز انتقال یافته اند. در این حوادث متاسفانه ۹۲ نفر جان خود را از دست دادند.

وی ادامه داد: هفته گذشته در کشور ۴۶ مورد حادثه غیرترافیکی مرتبط با انواع مسمومیت ثبت شد که در این حوادث، ۱۰۴ نفر مسموم شدند. از این تعداد ۱۲ مورد مربوط به مسمومیت با مونوکسید کربن بوده که به مسمومیت ۲۷ نفر منجر شده است.

برچسب ها: اورژانس ، حادثه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.