سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار بایدن به اسرائیل درباره نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل

بایدن در جریان یک موضع‌گیری از رژیم صهیونیستی خواست تا امنیت نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان را به خطر نیندازد.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا از رژیم اسرائیل خواسته تا اقداماتی را که موجب ضربه‌زدن به نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان می‌شود را متوقف کند. 

به گزارش میدل ایست مانیتور، بایدن در اظهاراتی از رژیم اسرائیل خواسته است تا اقدامی علیه نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان انجام ندهد.

او در پاسخ به سوالات خبرنگاران در این مورد که آیا خواستار توقف اقدامات رژیم صهیونیستی علیه امنیت نیرو‌های حافظ صلح در منطقه است یا خیر عنوان کرد: قطعا و یقینا. 

اظهارات بایدن پس از آن مطرح شد که به گفته خبرگزاری ملی لبنان خبر داد، نیرو‌های ارتش رژیم صهیونیستی به یکی از مقر‌های نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل در لبنان حمله و یک پست دیده‌بانی متعلق به این نیرو‌ها در لبنان را هدف قرار داده است. 

به گزارش خبرگزاری ملی لبنان، تحت تاثیر این حادثه، دو تن از نیرو‌های مذکور تحت تاثیر گلوله باران شدید نیرو‌های رژیم صهیونیستی مجروح شده‌اند. 

رژیم اسرائیل از تاریخ ۲۳ سپتامبر حملات هوایی گسترده‌ای را در سراسر لبنان انجام داده است و تحت تاثیر جنایات این رژیم، تاکنون بیش از ۲ هزار و ۸۳ نفر در لبنان شهید شده‌اند و ۹ هزار و ۸۶۹ نفر دیگر هم مجروح شده‌اند. 

جنایات رژیم صهیونیستی در حالی در لبنان رو به گسترش است که این رژیم طی جنگ یک ساله خود علیه مردم فلسطین در نوار غزه جان بیش از ۴۲ هزار نفر را گرفته است که از این تعداد شمار زیادی زنان و کودکان فلسطینی بوده‌اند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.