سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: در جریان معاملات امروز ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومان بود و ۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد.

رباب وفایی، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با کاهش تنش‌ها، امروز شنبه دامنه نوسان بازار به ۳+ و۳- تغییر کرد و بعد مدت‌ها شاهد روان شدن معاملات بودیم و بازگشت پول‌های حقیقی به بازار از تابلو و ارزش معاملات و خروجی از صندوق‌های درآمد ثابت به چشم می‌خورد.

این کارشناس بازار سرمایه اظهار کرد: به نظر می‌رسد این بار شاهد سیاست درست بازارساز در حفظ نقد شوندگی و کنترل ریسک بودیم و روز‌های آتی با تقابل خریدار و فروشنده و بازگشت آرامش به بازار می‌توانیم شاهد بهتر شدن روند معاملاتی باشیم.

او افزود: در مرحله اول امروز شاهد جمع شدن صف فروش بخش قابل توجهی از بازار بودیم، با افزایش سطح تقاضا در بازار برخی شرکت‌های بزرگ‌تر و صندوق‌های اهرمی صف خرید‌ها را تجربه کردند. تک سهم‌ها راه خود را جدا کردند و می‌توانند روز‌های بهتری پیش رو داشته باشند.

وفایی گفت: در کل تعداد نماد‌های مثبت ۳۳۳ و تعداد نماد‌های منفی ۳۶۱ نتیجه‌ جدال پای تابلو بود و ارزش معاملات خرد ۴ هزار و ۱۹۶ میلیارد تومان بود و ۴ میلیارد تومان پول حقیقی وارد بازار شد. در نهایت هم امروز شاخص کل با ۱۴۵۱۲ واحد افزایش (۰.۶۹درصد افزایش) به ۲۱۱۴ هزار واحد رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.