سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری:

طرح پایش ناوگان در حال سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت برون‌شهری کشور اجرا می‌شود

بهرامی‌نیا گفت: به زودی طرح پایش ناوگان در حال سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت برون‌شهری کشور به صورت آزمایشی و به مدت سه روز اجرا می‌شود.

غلامعباس بهرامی‌نیا، سرپرست معاونت حمل‌ونقل سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشستی در خصوص طرح پایش ناوگان در حال سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت برون‌شهری با اشاره به اجرای این طرح به صورت آزمایشی و به مدت سه روز در جایگاه‌های سوخت برون‌شهری منتخب، گفت: این طرح با هدف جلوگیری از قاچاق سوخت و برقراری عدالت در توزیع سوخت ناوگان فعال در بخش حمل‌ونقل اجرا می‌شود.

بهرامی‌نیا افزود: مدیران کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها باید ضمن هماهنگی با مسئولان دستگاه‌های مربوطه و انجمن‌های صنفی و اطلاع‌رسانی جامع از جزئیات اجرای طرح به ذی‌نفعان، طرح را با حساسیت و نظارت ویژه اجرا کنند.

در این نشست که نمایندگان ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، پلیس راه و مدیران کل و مسئولان مرتبط با ادارات کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان‌ها حضور داشتند، مدیرکل حمل‌ونقل کالای سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات سازمان در جهت شفاف‌سازی صدور بارنامه‌ها اظهار کرد: طی دو سال گذشته اقدامات گسترده‌ای در زمینه مقابله با اسناد صوری حمل کالا صورت گرفته که منجر به کاهش قابل‌توجه تخلفات و جلوگیری از قاچاق سوخت شد، به طوری که آمار بارنامه‌های صوری به کمتر از یک درصد کاهش یافته و این موضوع به صورت مستمر در حال رصد و ارزیابی است.

مهرداد حمداللهی اظهار کرد: طرح پایش ناوگان در حال سوخت‌گیری در جایگاه‌های سوخت برون‌شهری به صورت آزمایشی در جایگاه سوخت مسیر تهران - قم اجرا شد و باتوجه به اثربخشی آن، مقرر است در سایر محور‌های مواصلاتی کشور نیز انجام شود.

گفتنی است؛ در این نشست آموزش‌های لازم برای اجرای طرح و تکمیل فرم‌های ارزیابی جایگاه و ناوگان در حال سوخت‌گیری به حاضران ارائه شد، همچنین در این نشست درخصوص نحوه اجرای طرح گفت‌وگو و تبادل‌نظر شد.

برچسب ها: حمل ونقل ، سوخت رسانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.