سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعطای ۳۱ فقره جهیزیه به مددجویان بهزیستی قزوین

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین از اعطای ۳۱ فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان از محل اعتبارات سازمان و مشارکت‌های مردمی خبر داد.

غفار رمضانی معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی قزوین از اعطای ۳۱ فقره جهیزیه به مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان به مبلغ ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات سازمان و مشارکت‌های مردمی خبر داد و گفت: یکی از اهداف مهم سازمان بهزیستی به عنوان متولی رسیدگی به محرومان جامعه، برنامه ریزی برای حمایت و کمک به ازدواج و تامین جهیزیه به جامعه هدف و مددجویان تحت پوشش خود است.

وی ادامه داد: با توجه به مشکلات موجود معیشتی و اقتصادی، بسیاری از جوانان توانایی تهیه جهیزیه برای شروع زندگی خود را ندارند که سازمان بهزیستی استان قزوین با هدف تسهیل در امر ازدواج و ارتقا و ترویج ازدواج آسان به مددجویان دارای پرونده و کد مددجویی که تحت حمایت مستمر یا غیر مستمر این سازمان هستند، جهیزیه اعطا می‌کند.

رمضانی ادامه داد: توزیع ۳۱ فقره جهیزیه با ۹ قلم کالای اساسی هر یک به میزان ۲۰۰ میلیارد ریال بین دهک‌های یک تا ۶، دومین اعطای جهیزیه در سال جاری بود که در دور نخست ۴۰ فقره با ۱۲ قلم کالا به ارزش ۲۶۰ میلیار ریال بین دهک‌های یک تا سه توزیع شد و مردم و همچنین خیران نیز در این امر مشارکت داشتند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان قزوین بیان کرد: جامعه هدف بهزیستی که در رسیدگی به مسائلی همانند اشتغال، مسکن و ازدواج با مشکلات متعددی روبرو هستند همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا این قشر بتواند ضمن برطرف کردن مسایل و مشکلات پیش روی خود، به مددجویان نیازمند نیز کمک می‌کنیم تا زندگی مشترک خود را آغاز کنند و در راستای تحکیم خانواده‌ای منسجم و در راستای فرزندآوری در جامعه تلاش روز افزون خود را به انجام برسانیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.