سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث ۵۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان از احداث ۵۰ کیلومتر راه روستایی در این استان با اعتباری بالغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال در نیمه نخست امسال خبر داد.

 ایوب کرد از احداث ۵۰ کیلومتر راه روستایی از ابتدای امسال تاکنون خبرداد و اظهارکرد:از این میزان ۳۲ کیلومتر به صورت امانی و با استفاده از توان ماشین آلات راهداری و ۱۸ کیلومتر نیز به صورت پیمانی اجرایی شده است. 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایجاد راه دسترسی مناسب به روستا‌ها موجب توسعه بیش از پیش آن می‌شود و راه روستایی از مهمترین خدمات زیربنایی است که نقش و جایگاه ویژه‌ای در توسعه اقتصادی، اجتماعی و… مناطق روستائی ایفاء می‌کند گفت: با احداث این میزان راه روستایی در سیستان وبلوچستان توسط این اداره‌کل، تعداد ۵۴ روستا و بیش از ۵ هزار خانوار از راه مناسب بهره‌مند شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان با بیان اینکه احداث و آسفالت راه‌های روستایی زمینه‌ساز توسعه بخش کشاورزی، رشد و پویایی اقتصاد روستا و پیشگیری از مهاجرت روستاییان و حتی مهاجرت معکوس است تصریح کرد:در حال حاضر بیش از ۸هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه تحت پوشش اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.