سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زمین‌خواری ۱۴۰ میلیارد تومانی در شمال شرق تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از کشف زمین خواری هزار متری خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این زمین خواری را ۱۴۰ میلیارد تومان برآورد کردند.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ  گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد شخصی که از جاعلین حرفه‌ای بوده با همکاری یکی از سردفتران دفترخانه‌های تهران اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال یک قطعه زمین با متراژ یک هزارمتر واقع در خیابان جانبازان غربی کرده بود که کارآگاهان پلیس متهمان را شناسایی و در یک اقدام هماهنگ و منسجم دستگیر کردند.

وی ادامه داد: طی تحقیقات بعمل آمده از سردفتر در خصوص موضوع پرونده و مواجهه با دلایل و مدارک مثبته و مستدل، در نهایت لب به اعتراف گشوده و پذیرفت با همکاری شخصی که از جاعلین حرفه‌ای و دارای چندین فقره پرونده جعل و زمین خواری و کلاهبرداری بود، اقدام به سندسازی وجعل دفاتر و انتقال این زمین نسبت به تصرف آن اقدام کرده است.

سرهنگ افشاری تاکید کرد: با توجه به اعتراف نامبرده به بزه ارتکابی جهت تعیین و تکلیف به مرجع قضایی منتقل و تحقیقات لازم جهت شناسایی و دستگیری سایر همدستان متهمان در حال انجام است.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با شماره تلفن‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند و موارد را به پلیس امنیت اقتصادی پایتخت اطلاع دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.