سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تولید سالانه ۶۰ لودر تراکتوری در روستای قلعه رزن

سالانه ۶۰ دستگاه لودر تراکتوری در کارگاه تولیدی روستای قلعه شاطربالی بخش سردرود رزن تولید می‌شود.

این واحد تولیدی با حمایت‌ها کمیته امداد برای ۸ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد کرده است.

کارآفرین اهل روستای قلعه شاطربالی گفت: در این کارگاه تراکتور‌های فرسوده مجددا احیاء می‌شود و در ماه ۴ تا ۶ دستگاه لودر تراکتوری تولید می‌شود و در مناطق مختلف کشور به فروش می‌رسد.

آقای امیدی با اشاره به اینکه، این واحد تولیدی از واحد‌های فناور برتر استان است، افزود: پارسال ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات برای راه اندازی از کمیته امداد دریافت شده است.

مدیرعامل بنیاد حیات کشور هم گفت: توانمندسازی قشر‌های کم درآمد از اولویت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) است و پارسال با حضور شهید رئیسی ۱۰۰ هزار نفر از خانواده‌های مددجو به مرحله خودکفایی رسیدند و امسال هم این برنامه برای ۱۱۰ هزار نفر اجرا خواهد شد.

مرتضی فیروزآبادی با تاکید بر پرداخت تسهیلات خرد برای اشتغال، افزود: امسال ۳۰ هزار میلیارد تومان در قانون بودجه برای کمیته امداد پیش بینی شده که ۱۲ درصد از این عدد جذب شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان هم گفت: پارسال برای ۶ هزار نفر از اقشار کم درآمد استان همدان شغل ایجاد شده است.

سیدحسن نعمتی افزود: برای اشتغال ۶ هزار مددجو ۷۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است و امسال هم در برنامه اشتغال ما برای ۲ هزار ۹۰۰ نفر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.