سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه یک «درجه یک» می‌شود

سینمایی «درجه یک» با گویندگی ۲۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

این سینمایی در گونه جنایی، درام و هیجانی محصول آمریکا در سال ۲۰۲۳ قرار است از شبکه یک سیما پخش شود.

مدیر دوبله این سینمایی بهمن هاشمی و صدابردار آن فرشید فرجی است. رضا آفتابی، نسرین اسنجانی، رضا الماسی، دانیال الیاسی، باران بهرامی، کریم بیانی، ارسلان جولایی، مونا خجسته، سیما رستگاران، شیرین روستایی، حسین سرآبادانی، شایان شامبیاتی، پریا شفیعیان، امیرمحمد صمصامی، بهروز علی محمدی، شروین قطعه ای، کسری کیانی، اردشیر منظم، غلامرضا مهرزادیان و بهمن هاشمی صداپیشه‌های این اثر بوده اند.

خلاصه روایت این اثر از این قرار است که: «تامی» و «چارلی» برادر‌های ناتنی هستند. بعد از اینکه تامی، به خاطر صید غیرقانونی صدف و عبور از مرز کشتی صیادی پدرش را از دست داده و خود را مجبور به پرداخت جریمه‌ی ۱۰۰.۰۰۰ دلاری می‌بیند، در اقدامی اشتباه قصد قاچاق و حمل مواد مخدر هروئین می‌کند، که این موضوع نیز با موفقیت همراه نمی‌شود. در نهایت پدر او، «رِی» که مبتلا به سرطان است، مجبور می‌شود، با کشتن قاچاقچیان، پسرش را از این مهلکه نجات دهد، اما خود به زندان می‌افتد.

«درجه یک» فیلمی جذاب و پرهیجان با بازی بازیگران مشهور که شروعی آرام دارد، اما هرچه می‌گذرد ریتمی پر از تعلیق و هیجان پیدا می‌کند. فیلم به لحاظ محتوایی نیز به خاطر پرداختن به اینکه نتیجه تصمیمات اشتباه چه تأثیری بر سرنوشت انسان دارد قابل توجه است.

واحد جستجوی اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل، مسئولیت رصد این اثر را بر عهده داشته و پس از طی مراحل تایید و تخصیص، نسخه اصلی را تهیه و تأمین کرده و اکنون پس از طی شدن روند‌های ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله، قرار است پس از آماده سازی از شبکه‌ی یک، برای مخاطبان پخش شود.

برچسب ها: رسانه ملی ، شبکه یک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.