سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تکمیل پروژه های نیمه تمام بهسازی و اجرای طرح هادی در اولویت کاری بنیاد مسکن شهرستان همدان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان گفت: یکی از اولویت های کاری بنیاد مسکن این شهرستان تکمیل پروژه های نیمه تمام بهسازی و اجرای طرح هادی است.

جلسه ای در خصوص بررسی وضعیت بهسازی و اجرای طرح هادی تعدادی از روستاهای شهرستان همدان باحضور آذررئیس دفتر عباس صوفی نماینده شهرستانهای همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی،داود سوری مدیر بنیاد مسکن شهرستان همدان،  کارشناسان فنی و اجرایی بنیاد مسکن شهرستان و دهیاران روستاهای انصارالامام،سیمین ابرو، خاکو و علی آباد ورکانه، تشکیل  و آخرین وضعیت بهسازی و اجرای طرح هادی، بازنگری طرح و مشکلات اجرایی این روستاها مورد  بررسی قرار گرفت. 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان  همدان اجرای جدولگذاری،زیرسازی و آسفالت و اجرای سنگفرش از تصویب اعتبار جهت بازنگری بافت باارزش روستای سیمین ابرو ، همچنین تصویب اعتبار برای تکمیل بهسازی و اجرای سنگفرش معابر این روستا و تصویب اعتبار برای تکمیل فاز دوم بهسازی روستای انصارالامام را از خدمات بنیاد مسکن در این روستاهای شهرستان همدان  برشمرد. 

سوری با بیان اینکه تکمیل سنگفرش معابر روستای بافت باارزش خاکو  در حال اجرا است  و تا پایان مهرماه به اتمام خواهد رسید، اظهار داشت: اجرای آسفالت معابر روستای علی آباد ورکانه نیز در هفته گذشته انجام شده است. 

وی  با قدردانی از تلاشها و پیگیریهای نمایندگان شهرستان، فرماندار و مدیرکل بنیاد مسکن استان  در خصوص پروژه ها و با توجه به نیاز روستاهای شهرستان، ادامه داد:  امیدواریم با پیگیریهای صورت گرفته شاهد تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز جهکت تکمیل پروژه های نیمه تمام بهسازی و اجرای طرح هادی شهرستان همدان باشیم تا بخشی از نیازهای به حق مردم و اهالی روستاها در حوزه بهسازی را  تامین کنیم.

برچسب ها: بنیاد مسکن ، طرح هادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.