سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پایان مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران و کارخانجات کشور در یزد

اولین دوره مسابقات شرکت‌ها و کارخانجات کشور انتخابی تیم ملی با معرفی تیم‌های برتر به کار خود پایان داد.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی کارگران کشور انتخابی تیم ملی و اولین دوره مسابقات شرکت‌ها و کارخانجات کشور به همت هیات ورزش کارگری استان و با حمایت شرکت فولاد آلیاژی یزد برگزار شد.

قریب به ۱۸۰ ورزشکار از ۲۶ استان در یزد دور هم جمع شدند و در مواد مختلف ورزش دو و میدانی از جمله دو ۱۰۰ متر، دو ۲۰۰ متر، دو ۴۰۰ متر، دو ۸۰۰ متر، دو ۱۵۰۰ متر، دو ۵ هزار متر، دو ۱۰۰ متر با مانع، پرش طول، پرش ارتفاع، پرتاب وزنه، پرتاب دیسک و دو امدادی ۴ در ۱۰۰ متر با هم به رقابت پرداختند.

مسابقات قهرمانی کارگران کشور که جنبه انتخابی تیم ملی نیز داشت از جذابیت بالایی برخوردار بود که در نهایت استان مرکزی موفق شد مقام اول تیمی را کسب کند؛ استان‌های اصفهان و کرمانشاه نیز به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در ادامه اولین دوره مسابقات شرکت‌ها و کارخانجات با حضور ۳۳ شرکت از سراسر کشور برگزار که سپاهان نوین اصفهان بر سکوی نخست ایستاد؛ مس سرچشمه از کرمان دوم و آلومینیوم سازی اراک نیز مقام سوم را بدست آوردند.

در بخش انفرادی ورزشکاران شرکت فولاد آلیاژی یزد در بخش قهرمانی کارگران کشور صاحب دو مدال شدند؛ محمدرضا اصلانی در دو ۱۰۰ متر با مانع صاحب گردن آویز طلا شد و روح الله مصطفوی در همین ماده مقام دوم را بنام خود ثبت کرد و بر سکوی دوم ایستاد.

در بخش کارخانجات و شرکت‌ها نیز محمود دهقانپور در ماده پرش طول بالای ۴۰ سال و عباس عمادی در ماده پرش طول زیر ۴۰ سال هر دو از شرکت فولاد آلیاژی یزد صاحب مدال خوش رنگ طلا شدند.

این مسابقات با حمایت بی دریغ مدیران شرکت فولاد آلیاژی یزد و با همکاری هیات ورزش کارگری استان، فدراسیون ورزش کارگری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اداره کل ورزش و جوانان استان، انجمن دو و میدانی کارگران استان و کشور، مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران و هیات دو و میدانی استان برگزار شد.

در مراسم اختتامیه که با حضور رئیس فدراسیون ورزش کارگری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان و برخی دیگر از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، از مقام آوران با اهدای لوح، مدال و کاپ تجلیل بعمل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.