سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بوسه فیلمساز پر افتخار قمی بر دستان مادرش

سعید نجاتی در آیین اختتامیه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان جایزه اش را با بوسه بر دستان مادرش دریافت کرد.

 در آیین اختتامیه بخش فیلم‌های کوتاه، پویانمایی و غزه سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در اصفهان از سعید نجاتی فیلمساز جوان استان قم به پاس سال‌ها حضور مستمر در عرصه تولید فیلم‌های کوتاه کودکان و نوجوانان تجلیل شد.

نجاتی در این مراسم جایزه خود را با بوسه بر دستان مادرش دریافت کرد و با قدردانی از مجید زین‌العابدین مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی و عوامل برگزاری این مراسم، جایزه‌اش را به پدرش تقدیم کرد.

سعید نجاتی متولد شهریور ۱۳۶۰ در قم از سال ۱۳۸۰ فیلم‌سازی را در انجمن سینمای جوانان قم آغاز کرده و فارغ‌التحصیل کارشناسی تدوین و کارشناسی ارشد سینما از دانشگاه سوره است.

او ساخت شانزده فیلم کوتاه داستانی از جمله «سرباز‌ها لک لک را دوست دارند»، «از خرید شما متشکریم، «صراحی»، «بی بی»، «باران آهسته می‌بارد»، «دآبر» و «سولاریا» را در کارنامه کاری خود دارد.

نجاتی یکی از فیلمسازان پرافتخار سینمای قم است که هم به لحاظ کمی بیش از ۱۳۰ جایزه در عرصه فیلمسازی کسب کرده و هم به لحاظ کیفی، سیمرغ بلورین بهترین فیلم کوتاه سی‌وهشتمین جشنواره فیلم فجر را در ویترین افتخارات خود دارد.

این فیلمساز قمی در حال حاضر علاوه بر تدریس در دانشگاه، مدیر کانون دانش‌آموختگان انجمن سینمای جوانان ایران است.

منبع:شهر بیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.