سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث حدود ۶ کیلومتر خط انتقال فاضلاب محلات جنوبی شهر بوشهر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پروژه احداث شبکه فاضلاب حوزه جنوبی شهر بوشهر با سرعت قابل قبولی در دست اجرا بوده و ۶ کیلومتر خط انتقال آن احداث شده است.

ابوالحسن عالی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فاضلاب این حوزه در ۲ فاز پیش بینی شده ک فاز یک پروژه با پیش بینی اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال شامل ۹۰ کیلومتر شبکه و خط انتقال به همراه ۳ باب ایستگاه پمپاژ است.
وی بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه از هفته دولت سال گذشته آغاز شده و اکنون با سرعت قابل قبولی در حال اجرا است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۶ کیلومتر خط انتقال با سایز ۷۰۰ میلیمتر احداث شده است.
عالی ادامه داد: خط لوله یکهزار میلیمتر ورودی به ایستگاه پمپاژ مرکزی به عمق حدود ۸ متر و همچنین سازه‌های نگهبان ایستگاه‌های پمپاژ به روش DSM نیز در حال اجرا است. 

وی اضافه کرد: حدود ۱۵ کیلومتر لوله‌های شبکه خریداری و آماده اجرا شده و بخشی از فاز ۲ پروژه در بخش جنوب غربی شهر بوشهر نیز به زودی با تعیین پیمانکار وارد فاز اجرایی خواهد شد.

عالی عنوان کرد: پیش بینی می‌شود با توجه به تأمین بخشی از اعتبار پروژه و بهبود شرایط آب و هوایی، پیشرفت عملیات اجرایی در فصل جاری شتاب بیشتری پیدا کند.

وی یادآور شد: اجرا شبکه فاضلاب با هدف ارتقاء سطح بهداشت و سلامتی در شهر‌های ساحلی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که این مهم تاکنون در شهر‌های بوشهر، گناوه و دیلم اجرایی شده است.

عالی تاکید کرد: احداث شبکه فاضلاب از پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در بالا بردن سطح کیفیت زندگی شهرنشینی است که این مهم اکنون در محلات جنوبی بوشهر در دست اجرا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
راحله
۱۱:۱۴ ۲۱ مهر ۱۴۰۳
اقای عالی مدیر کل اب و فاضلاب پس نوبت منطقه دو بوشهر خیابابان ریشهر میشود سال هاس وعده داده شده ولی ما هنوز چیزی ندیده ایم