سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۴۲ جشنواره برای رونق گردشگری اردبیل

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: ۴۲ جشنواره برای رونق گردشگری استان اجرا می‌شود.

حسن محمدی ادیب گفت: تعدادی از این جشنواره طی هفته‌های اخیر در مناطق مختلف استان برگزار شده و در سالی که مزین به عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» است تلاش می‌شود با برگزاری رویداد‌های مختلف به تحقق شعار در توسعه اقتصاد گردشگری و شور و نشاط اجتماعی کمک شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل افزود: در روز‌های اخیر تقویم ملی رویداد‌های گردشگری اردبیل رونمایی شده و انتظار داریم سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها نیز به وظیفه خطیر خود عمل و بستر توسعه این بخش را مهیا کنند.
به گفته او، برای توسعه صنعت گردشگری در استان اردبیل و خروج از فصلی بودن آن، به تبلیغات و اطلاع رسانی دقیق از ظرفیت‌های گردشگرپذیر استان نیاز داریم و جشنواره‌ها فرصت معرفی توانمندی‌ها را فراهم می‌کند.
محمدی ادیب اظهار داشت: در ادامه برگزاری جشنواره‌ها، هفته آینده جشنواره گردوی کلور، بعد از آن جشنواره "هیوا" (به) و در ۱۱ آبان ماه جشنواره انار در نمهیل برگزار خواهد شد.
او تصریح کرد: در فصل زمستان نیز جشنواره‌های گردشگری متعدد در سرعین، مشگین‌شهر و خلخال با هدف جذب گردشگران و مخاطبان سفر برگزار خواهد شد تا از شرایط پیش آمده برای تقویت نظام گردشگری و زیرساخت‌ها استفاده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.