سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برق واحد‌های صنفی پرمصرف همدان قطع می‌شود

مدیرعامل شرکت توریع نیروی برق استان همدان گفت: براساس ضوابط، مشترکانی که در حوزه صنفی بیشتر از این میزان برق مصرف کنند، انشعاب آنها قطع می‌شود.

علی سهرابی گفت: ۱۰۰ هزار واحد صنفی در سطح استان مجاز به برداشت بیشینه سقف یک هزار کیلو وات ساعت برق هستند و براساس ضوابط، مشترکانی که در این حوزه بیشتر از این میزان برق مصرف کنند، انشعاب آنها قطع می‌شود.

وی بیان کرد: صرفه جویی در مصرف از سوی مشترکان تجاری نقش مهمی در مدیریت مصرف برق دارد و باید از ظرفیت اتاق اصناف در راستای ترویج مدیریت مصرف در این بخش استفاده شود.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در راستای ترویج مدیریت مصرف افزود: توجه به مدیریت مصرف، اسراف نکردن و جلوگیری از نورافشانی واحد‌های تجاری بسیار اهمیت دارد.

سهرابی بیدار با بیان اینکه برای فروش انشعاب برق سایر موارد (تجاری) از شهرداری استعلام گرفته می‌شود، تصریح کرد: انشعاب برق را باید براساس پروانه ساخت به متقاضیان واگذار کنیم و باید در مورد واحد‌های کسبی استعلام گرفته شود تا پروانه کسب برای آن صادر شود.

مدیرعامل شرکت توریع نیروی برق استان همدان با بیان اینکه پیش از صدور پروانه کسب از ساخت و ساز و کاربری محل استقرار کسب بر اساس ضوابط قانونی و گرفتن مجوز از مراجع مرتبط اطمینان حاصل شود، افزود: برای تسریع در فروش انشعاب برق و جلوگیری از استعلامات باید دقت شود کسب و کد آیسیک (مالیاتی) تخصیصی هماهنگ و معتبر و با کاربری محل استقرار کسب تطبیق داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ هزار واحد صنفی مجاز براساس ضوابط سقف مصرف برق در هر ماه، باید کمتر از یک هزار کیلووات ساعت برق مصرف کنند، گفت: در ابتدا باید کنتور‌های افراد پرمصرف را تعویض کنیم و با توجه به حساسیت بالای واحد‌های تجاری، مشکل واحد‌های کسبی و تجاری که مصارف ناگزیر دارند همچون تراشکاری‌ها و واحد‌های صنفی اینچنینی را برطرف کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.